Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 16. jaanuar 2024

RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”

Uut kontakti sisestamiseks on võimalik kasutada Äriregistri liidestust, millega kliendi ettevõtte andmed on võimalik automaatselt pärida ja Kontakti kaart põhiandmetega täita.
Kui hakkad Kontaktide registris uut Kontakti kaarti koostama, siis avaneb abistav RIK päringu aken. Aknas tuleb täita kas “Ärinimi” või “Registrikood” lahter. Seejärel vajuta nuppu “Otsi ettevõtet“.

Kui ilmub teade “Päring ebaõnnestus. Kontrolli, kas teenus on aktiveeritud E-arvete seadistuses!”, siis võivad olla need põhjused:

  • mõlemad lahtrid on päringu käivitamisel tühjaks jäetud. Täida vähemalt 1 otsingulahter.
  • RIK päringu teenus on Standard Booksis aktiveerimata. Loe aktiveerimisest SIIT
  • RIK teenus ei toimi ajutiselt (jälgi infot kodulehel).

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi