Skip to content
Kontaktid
- RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti KMKR nr täitmist?
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Kuidas täita kontakti kaart, kui huvikoolituse teenust kasutab laps, aga tasub lapsevanem? Milline on õige seadistus INF3 aruande jaoks?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kas saab kontakte viia ühest ettevõttest teise?
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta kliendikoode?
- Kas saab kasutajale piirata krediidilimiidi muutmist kliendi/kontakti kaardil?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Kuidas saab kõikidele klientidele korraga määrata sama e-arvete saatmise kanali?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud”
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
- Mida tähendab “Teenused ID” kontakti kaardi peal?
- Milleks saab kasutada Kontakti kaardil välja “Arve saaja”?
- Ma ei saa sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud”.
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Kuidas muuta andmeid kliendi kaardil?
- Kliendi kaardile ei saa sisestada KM registreerimise numbrit, ilmub teade: ‘Vale KMKR nr.’