Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. november 2022

Aruanne “Kliendi hetkeseis”

Kontakti kaardi ja müügiarve kaardi peal on operatsioonide(“ratta“) menüü all valik Kliendi hetkeseisu aruanne. Aruanne võtab kokku kliendi ajaloo, sh arvete, tellimuste, pakkumiste, tegevuste ja muu infoga. Aruande sisu ehk, milliseid dokumente aruandes näha on, saad seadistada Kliendihalduse moodulis seadistusega “Info Kliendi hetkeseisu aruandes“.

Kontakti ja arve kaardilt avaneb aruanne määramisaknata, mistõttu vaikimis on avatava aruande perioodiks “Aruannete perioodid” seadistuse esimene rida (Üldises moodulis).
Klientide hetkeseis” aruanne asub ka Müügiarvete moodulis aruannete nimekirjas. Sealt avades saad aruande määranguid valida, kuigi viimati laekunud arvete arv on fikseeritud 5.

Vaata kliendi hetkeseisu aruande kasutamise kohta VIDEOT

Tarnija hetkeseisu” valiku kohta loe SIIT

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

SEPTEMBRI NIPINURK – Arvetele logo lisamine, ettevõtte nime muutmine, kasutajaõiguste piiramine jpm

04. september 2024

SEPTEMBRI NIPID Apple… Loe edasi

Euroopa ja UK pangaväljavõtete pärimine on nüüd lihtsam tänu GoCardlessi funktsionaalsusele!

03. september 2024

Loe edasi

Kus asuvad vee-ettevõtted oma digitaliseerimise teekonnal?

28. august 2024

Kuigi vee- ja kanalisatsiooniteenused on… Loe edasi