Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. november 2022

Aruanne “Kliendi hetkeseis”

Kontakti kaardi ja müügiarve kaardi peal on operatsioonide(“ratta“) menüü all valik Kliendi hetkeseisu aruanne. Aruanne võtab kokku kliendi ajaloo, sh arvete, tellimuste, pakkumiste, tegevuste ja muu infoga. Aruande sisu ehk, milliseid dokumente aruandes näha on, saad seadistada Kliendihalduse moodulis seadistusega “Info Kliendi hetkeseisu aruandes“.

Kontakti ja arve kaardilt avaneb aruanne määramisaknata, mistõttu vaikimis on avatava aruande perioodiks “Aruannete perioodid” seadistuse esimene rida (Üldises moodulis).
Klientide hetkeseis” aruanne asub ka Müügiarvete moodulis aruannete nimekirjas. Sealt avades saad aruande määranguid valida, kuigi viimati laekunud arvete arv on fikseeritud 5.

Vaata kliendi hetkeseisu aruande kasutamise kohta VIDEOT

Tarnija hetkeseisu” valiku kohta loe SIIT

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi