Leia kiirelt!

Aruanne “Kliendi hetkeseis”Uuendatud 23. veebruar 2021

Kontakti kaardi ja müügiarve kaardi peal on operatsioonide(“ratta“) menüü all valik Kliendi hetkeseisu aruanne. Aruanne võtab kokku kliendi ajaloo, sh arvete, tellimuste, pakkumiste, tegevuste ja muu infoga. Aruande sisu saad seadistada Kliendihalduse moodulis seadistusega “Info Kliendi hetkeseisu aruandes“.

Kontakti ja arve kaardilt avaneb aruanne ilma määramisaknata, mistõttu vaikimis on aruande perioodiks kasutatud Üldise mooduli seadistuse “Aruannete perioodid” esimest rida.
Määramisakna valikud:
“Käive kindlaksmääratud aruande perioodis” summa näitab selles perioodis sisestatud arvete kogusummat ilma KM-ta.
Krediidilimiit – kuvatakse kontakti kaardile vahelehele “Tingimused” määratud müügi krediidilimiiti
Kasutaja krediit – aruande avanud kasutaja ehk programmi sisenenud kasutaja poolt sellele kliendile antud perioodil müüdud summa.
Vaba krediit – väljade “Krediidilimiit ja “Kasutaja krediit” vahe.

Vaata ka aruande kasutamise kohta VIDEOT.

Sarnane aruanne asub ka Müügiarvete moodulis aruannete nimekirjas. Sealt avades saad aruande määranguid valida, kuigi viimati laekunud arvete arv on fikseeritud 5.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus