Avaleht> Kasutajatugi> Turvalisus> Kasutajaõigused> Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?

Vaikimisi sisaldab aruanne “Kliendi hetkeseis” ainult kliendile esitatud arvete ja laekumiste infot. Tegevuste, pakkumiste ja muu info nägemiseks tuleb kasutajale anda õigused seadistuses “Info Kliendi hetkeseisu aruandes” moodulis Kliendihaldus. Iga isiku jaoks tuleb koostada eraldi kaart.

Määra linnuke dokumentide juurde, mida soovid aruandes näha. Lisa ka dokumentide arv, mitu viimast dokumenti aruandes näidatakse.

Seadistus aktiveerub peale seda kui kasutaja uuesti programmi siseneb.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

E-arvete hirmud ja võidud

23. juuli 2024

Riigi soov oleks juba järgmise… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

19. juuli 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik!

19. juuli 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi