Leia kiirelt!

Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?Uuendatud 31. mai 2017

Mõnikord võib tekkida olukord, kus kliendi või tarnija kontaktisiku andmed on sisestatud ekslikult valesse lahtrisse või on kasutatud kontakti kaardi välju teisel eesmärgil. Näiteks, ametinimetus on sisestatud varem Osakonna lahtrisse.

Osade väljade puhul on võimalik andmed automaatselt kõikidel kontaktide kaartidel ümber tõsta ja sellega andmeid korrastada. Selleks saad kasutada Kliendihalduse mooduli hooldusfunktsiooni “Uuenda kontaktisikute infot”. Hoolduse käivitamise aknas saad määrata mis lahtrist info võetakse ja kuhu tõstetakse.

NB! Enne hoolduse käivitamist tee andmetest varukoopia.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus