Leia vastused

Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis?Uuendatud 30. märts 2021

Staatus Äriregistris andmeid uuendatakse koos RIK (Äriregistri) päringuga. Kui seda kordagi kasutatud pole, siis on vaikimisi kõikidel käsitsi sisestatud Kontaktidel staatus=Teadmata.
Staatust saad muuta, kui vajutad kontakti kaardil nupule “Uuenda Andmeid” ja avanenud aruandes vajutad “Uuenda andmeid” või “Uuenda Staatust“.

Kui soovid uuendada kõikide kontaktide staatuseid korraga, siis kasuta moodulis Müügiarved > Funktsioonid > Hooldused > “Uuenda kontaktide andmeid Äriregistrist“.
Vali määramisknas need valikud, mis andmeid soovid kontakti kaardil uuendada.
Vajuta Käivita.

Hoolduse käivitamisel uuendatakse kontaktide kaardid, mis ei ole Suletud,  on märgitud Klient või Tarnija linnuke, Käibemaksutsoon=Eesti ja on täidetud “Reg.nr. 1” väli.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus