Klientide või tarnijate kontaktandmete muutmiseks on 2 võimalust:
A) Käsitsi Kontakti kaardi peal sisestada uued õiged andmed
Vali moodul Müügiarved > register “Kontaktid“.
Avanenud kontaktide nimekirjas ehk sirvimise aknas otsi klient ja ava kaart ekraanile.
Muuda käsitsi soovitud andmed. (v.a. kliendikoodi väli)
Salvesta kaart kui muudatused tehtud.
B) Äriregister päringuga uuendamine
1. Iga kliendi andmete uuendamine eraldi.
Mine moodul Müügiarved > Registrid > Kontaktid.
Avanenud kontaktide nimekirjas ehk sirvimise aknas otsi klient ja ava kaart ekraanile.
Vajuta nupule “Uuenda andmeid“.
Vajutades sellele nupule, teeb Standard Books antud kontakti registrinumbri alusel päringu Äriregistrisse ja kuvab tulemuse aruande kujul. Aruandest on võimalik valida, kas soovite uuendada kõiki andmeid või valikulisi (nagu näiteks kontakti nime, KMKR numbrit, aadressi, ettevõtte staatust Äriregistris). Vastavalt tehtud valikule, uuendab Standard Books antud kontakti kaardil andmed ära, kasutades Äriregistri informatsiooni.
Soovitame ettevõtte nime mitte uuendada, kuna sageli on Äriregistris nimede ees “OÜ” või “osaühing”, kuigi Standard Booksis võiksid need asuda nime lõpus alati.
2. Kõikide kontaktide värskendamine korraga.
Soovitame seda käivitada peale tööpäeva, sest võtab kauem aega, kui kontaktide arv suur.
Moodul Müügiarved > Funktsioonid > Hooldus > Uuenda kontaktide andmeid Äriregistrist.
Valides selle hooldus avaneb määramisaken, kus saad valida, mis andmeid täpsemalt soovid kaardil uuendada.
Soovitame ettevõtte nime mitte uuendada, kuna sageli on Äriregistris nimede ees “OÜ” või “osaühing”, kuigi Standard Booksis võiksid need asuda nime lõpus alati.
Kui oled teinud soovitud valikud, mida uuendada soovid, siis vajuta nupule “Käivita”.
Standard Books sooritab seejärel päringu Äriregistrisse (RIK), et uuendada kõikide kontaktide kaardid.
NB! Selle hoolduse kasutamiseks peavad Kontakti kaartidel olema täidetud “Reg.nr.”