Leia vastused

KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?Uuendatud 23. veebruar 2023

Uusi kontakte saad sisestada mitmes moodulis, kus asub Kontaktide register (näiteks Müügiarved, Müügihaldus, Kliendihaldus, Ostuarved). Kontaktide register on jagatud ehk ühes moodulis sisestatud infot näed kõikides teistes moodulites.

Uue kontakti loomiseks ava Kontaktide registri sirvimise aken ja vali Koosta menüüst “Uus kontakt“. Täida ära sinu ettevõttele oluline info, mida soovid kliendi kohta salvestada. Saad kasutada ka automaatset andmete päringut Äriregistrist (loe sellest SIIT).
Kontakti kaardi salvestamiseks vajuta Salvesta.

Loe kontakti kaardi sisestamise kohta täpsemalt siit: hansamanuals.com või vaata videot SIIT

OPERATSIOONIDE MENÜÜ LISAVALIKUD:
– Kontaktisikute kohta loe SIIT
Edasta Smaley’sse
Genereeri viitenumber

—–
NB 1:
Jälgi, et märgid kontakti kaardil valiku “Klient” või “Tarnija“. Valik “Klient” võimaldab kontakti kasutada Müügiarvete moodulis. Valik “Tarnija” võimaldab kontakti kasutada Ostuarvete moodulis. Kui mõlemad valikud on märkimata, siis võib hiljem dokumentide sisestamisel ilmuda teade: “Kood ei ole kasutusel“.

NB 2:
Kui tegemist on välisriigi kliendiga, siis saad siduda selle riigiga, täites lahtri “Riik“. Kui sa Riigi koodi siin kaardil tulevikus muudad, siis kontrolli kohe üle Hinnakirja kood ja Käibemaksutsoon, et need vastaksid soovitule.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus