Leia vastused

Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?Uuendatud 22. november 2022

A) Kui kontaktisku andmeid ei ole varem programmi sisestatud, siis:
– Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid.
– Leia ja ava kliendi/tarnija ettevõtte Kontakti kaart. Vali Koosta menüüst Kontaktisik.
– Avaneb uus kontakti kaart. Täida selle kontaktisiku Telefon, E-mail ja Ametinimetus.
– Salvesta kontkatisiku kaart.
Nüüd näed kontaktisikute andmeid firma Kontakti kaardi allosas.

Vaata, kuidas lisada kontaktisiku andmeid kontakti kaardi juurde: VIDEO

B) Kui kontaktisik on eraldi kaardina juba olemas Kontaktide registris, aga sidumata firmaga:
– Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid.
– Leia ja ava kliendi ettevõtte Kontakti kaart. Vali operatsioonide menüüst “Seo olemasolev kontakt“.
– Avaneb uus väike aken, kus saad otsida (ctrl+enter) kontkatisiku nime.
– Vali nimi ja vajuta Salvesta.
Nüüd näed kontaktisiku andmeid firma Kontakti kaardi allosas.

 

LISAVALIKUD:

Kontaktisiku eemaldamiseks firma Kontakti kaardi küljest toimi nii:
– Leia ja ava kliendi/tarnija ettevõtte Kontakti kaart.
– Tee aktiivseks kontaktisiku nime rida (ära ava!).
– Vali operatsioonide menüüst “Eemalda kontaktisik“.

Kui kontaktisik on seotud kogemata vale firmaga:
– Leia ja ava kliendi/tarnija ettevõtte Kontakti kaart.
– Tee aktiivseks kontaktisiku nime rida (ära ava!).
– Vali operatsioonide menüüst “Muuda seotud kontaktisikut“.
– Avaneb uus aken, kus saad valida õige firma, millega isik seotud peaks olema. Mine väljale “Kontakt” ja vali Ctrl+Enter õige firma.
– Salvesta.

 

(uus kontaktisik, kontaktisikud, kontaktisikuid, uut kontaktisikut, kustuta kontaktisik, kontaktisiku kustutamine)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus