Skip to content
Kliendihaldus/CRM
- Kuidas näeb Kalendris nädala numbreid?
- Kuidas seadistada tegevuste tüüpide klasse?
- Ettevõttesisene e-mailivahetus ja kaustade süsteem failihalduseks
- Kuidas seadistada tegevuste tüüpe?
- Kliendihalduse moodul koos e-mailide saatmisega Light paketile
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Hooldusfunktsioon “Müügimehe muutmine kontaktil”
- Kuidas koostada KPI, mis näitaks hetkel üle tähtaja arvete summat võrreldes 7 päeva taguse seisuga?
- Kuidas seadistada KPI, mis näitaks käesoleva kuu müügikäivet võrreldes eelmise kuuga?
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Tegevuse salvestamisel ilmub teade “Seda projekti ei ole lubatud sellel töötajal kasutada…”
- Tegevuste sisestamine mitme ettevõttega andmebaasis
- Hooldus “Mass e-maili info seadistamine”
- Hooldusfunktsioon “Sulge kontaktide kaardid”
- Hooldus “Uuenda kontaktisikute infot”
- Hooldusfunktsioon “Eemalda klassifikaator kontaktidelt”
- Register “E-maili nimekirjad”
- Aruanne “Tegevusteta/tegevusega kliendid”
- Aruanne “Tegevuste tüüpide nimekiri”
- Aruanne “Kontaktide tegevuste nimekiri”
- Registri “Kopeeritavad perioodid” kasutamine
- Hooldus “Tegevuste liigutamine teise ettevõttesse”
- Kuidas tuleb täita register Standardtekstid?
- Aruanne “Isiklik kalender”
- Seadistus “Tegevuste tüübid, allsüstemid”
- Seadistus – Ametinimetused
- CRM dokumendi trükkimine – Kliendikirjad
- CRM dokumendi trükkimine “Kliendi/tarnija sedelid”
- CRM dokumendi trükkimine “Kontaktisikute sedelid”
- CRM dokumendi trükkimine – Tegevused
- Hooldus “Lisa kliendiklassifikaator”
- Hooldus “Lisa/eemalda klassifikaator artiklilt”
- Kas kliendikirjade teksti kujundust saab ise muuta?
- Kuidas saata kliendikirja e-mailiga?
- KLIENDIKIRJA SISESTAMINE
- Kuidas saan otsida mingit sõna või teksti kõikide kirjade hulgast?
- Kliendikirja peal Koosta menüü valik “Töövoo tegevus”
- Kliendikirja operatsioonide menüü valik “Vaata kirja saajaid”
- Milleks kasutatakse kliendikirju?
- Kliendikirja peal ei ole näha kirja saajad?
- Mis on KPI – Key Performance Identificators?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Põhiaknas on Tööülesannete ikooni peal punane number. Kuidas sellest lahti saab?
- SOOVITUSINDEKSI funktsionaalsus otse Standard Books tarkvarast
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kas Töövoo vaate aknas saab näidata kaustade sisu?
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Kuidas palju müügiarveid korraga e-mailiga saata?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Aruanne “Kes on ostnud/ei ole ostnud”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kuidas pakkumist saab saata e-mailiga?
- Mille järgi muutuvad kaartide värvid müügitoru aknas?
- Kuidas kustutada ülearust kausta/konverentsi, mida ei soovi enam kasutada?
- Kuidas teha uut kausta/konverentsi?
- Kuidas peita Kalendris tegevusi nii, et teised kasutajad neid ei näeks?
- Kuidas leida kliendid, kes on ostnud mingi toote, et teha kampaaniat?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kas saab kontakte viia ühest ettevõttest teise?
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas müügiprotsessi etappe saab automatiseerida, nii et ühe tegevuse järel tekiks automaatselt järgmine tegevus?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?
- Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?
- Kas pakkumisest saab automaatselt tegevuse koostada?
- Miks ma töövoo vaate aknas ei saa lohistada pakkumisi ühest tulbast teise?
- Täitsin seadistuse “Ettevõtte töövoo vaade”, aga pakkumised ei ilmu ikka töövoo vaate aknasse?
- Kuidas seadistada igale müügimehele oma töövoo vaate aken?
- Töövoo vaate (müügitoru) seadistamine ja kasutamine
- Kuidas saab programmi sees suhelda teiste kasutajatega reaalajas?
- Kas programmist saab otse kliendile helistada läbi Skype´i?
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta kliendikoode?
- Kas saab kasutajale piirata krediidilimiidi muutmist kliendi/kontakti kaardil?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- KLIENDIHALDUSE (CRM) MOODULI JUHEND
- Kuidas aruannete võtmisel saab teha mitu valikut või välistada mingit infot?
- Milleks saab kasutada Kontakti kaardil välja “Arve saaja”?
- Kas saab arvet saata e-mailiga mitmele saajale korraga?
- Kuidas leida, mis hinnaga on toodet kliendile varem müüdud?
- Mida võimaldab Töövoo vaade (müügitoru) funktsioon?
- Dokumenti ei ole võimalik muuta, ilmub teade “Kaarti kasutab …”
- Ma ei saa sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud”.
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Mis on kliendiklassifikaator ja kuidas klassifikaatoreid kasutada?
- Kuidas sisestada uusi tegevusi?
- Kuidas kasutada Kalendrit?
- Kuidas täita tegevuse kaarti?
- Mida saab Kliendihalduse mooduliga teha?
- Kuidas muuta andmeid kliendi kaardil?