Leia kiirelt!

Kas saab arvet saata e-mailiga mitmele saajale korraga?Uuendatud 21. juuli 2022

Igale Kontakti kaardile on märgitud üks peamine e-maili aadress ja peamine kontaktisik, kellele saadetakse programmist näiteks müügiarved või ostutellimused. Sõltuvalt dokumendi tüübist on võimalik saata dokumente ka kliendi mitmele erinevale kontaktisikule korraga. Näiteks, võib saata arved nii ettevõtte raamatupidajale kui finantsjuhile.

A) Kui peamisele saajale lisaks on vaja saata arvet veel teisele või mitmele isikule, siis ühekordselt saab saajaid lisada e-maili peal, sisestades eraldi ridadele “Kellele“.

B) Kui arved peavad alati minema mitmele aadressile, siis on võimalik kasutada seadistust moodulis Kliendihaldus > Seadistused > Täiendavad e-maili saajad.

– Ava register ja koosta uus kaart “Uus Täiendava e-maili saaja“.

– Vali klient või tarnija, kellele saadetav dokument peab jõudma mitmele emaili aadressile.

– “Dok.tüüp” veerus vali (Ctrl+Enter) dokument, mille saatmisel on vaja mitu aadressi määrata. Näiteks: Arve

– “Kellele/Cc” veerus vali, kuidas saajad e-maili küljes näidatakse (To: saajanimi või Cc: saajanimi)

– “Kontakti kood” veerus vali (Ctrl+Enter) kontaktisiku kaardi kood. Selle valiku jaoks peavad eelnevalt isikud ja nende e-maili aadressid olema lisatud kliendi kontaktikaardi külge. Seda saad teha Kontakti kaardi peal, valides Koosta menüüst “Kontaktisik“.

Kui kaart valmis, siis salvesta “Täiendavad e-maili saajad” kaart.

Vaata seadistamise videot SIIT

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus