Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> Kas saab arvet või muud dokumenti saata e-mailiga mitmele saajale korraga?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 15. jaanuar 2024

Kas saab arvet või muud dokumenti saata e-mailiga mitmele saajale korraga?

Igale Kontakti kaardile on märgitud üks peamine e-maili aadress ja peamine kontaktisik, kellele saadetakse programmist näiteks müügiarved või ostutellimused. Sõltuvalt dokumendi tüübist on võimalik saata dokumente ka kliendi mitmele erinevale kontaktisikule korraga. Näiteks, võib saata arved nii ettevõtte raamatupidajale kui finantsjuhile.


A) Kui peamisele saajale lisaks on vaja saata arvet veel teisele või mitmele isikule, siis ühekordselt saad sa teisi saajaid lisada e-maili peal, sisestades eraldi ridadele “Kellele“. Lihtsalt sisesta käsitsi saaja e-maili aadress, igale reale ainult 1 aadress.


B) Kui sa oled kliendi kontaktisikud lisanud iga Kontakti kaardi juurde, siis saad e-maili peale valida saajaid inimese nime järgi.
(Kontaktisikute sisestamise kohta loe täpsemalt SIIT)
1. Kui oled arvest koostanud e-maili, siis mine lahtrisse, kuhu muidu sisestaksid saaja e-maili aadressi, ning vali Ctrl+Enter.
2. Avaneb nimekirja aken, mille päises vajuta nupule “Kontaktid“. Sorteeri aken “Nime” veeru järgi, vajutades veeru nimele hiirega korra.
Et sa ei peaks seda sorteerimist edaspidi kordama, siis vali moodul “Kasutaja seadistused” > Seadistused > Terminalikoht. Märgi valik Kontaktiseosed=Kontaktiseosed.
3. Hakka trükkima isiku nime, kellele soovid saata. Kui teed leitud isiku rea aktiivseks ja vajutad Enter klahvi (või hiirega topeltklik), siis asetatakse selle isiku e-maili aadress e-mailile.


C) Kui arved peavad alati minema mitmele aadressile, siis on võimalik kasutada seadistust moodulis Kliendihaldus > Seadistused > Täiendavad e-maili saajad.

1. Ava register ja koosta uus kaart “Uus Täiendava e-maili saaja“.

2. Vali klient või tarnija, kellele saadetav dokument peab jõudma mitmele emaili aadressile.

3. “Dok.tüüp” veerus vali (Ctrl+Enter) dokument, mille saatmisel on vaja mitu aadressi määrata. Näiteks: Arve

4. “Kellele/Cc” veerus vali, kuidas saajad e-maili küljes näidatakse (To: saajanimi või Cc: saajanimi)

5. “Kontakti kood” veerus vali (Ctrl+Enter) kontaktisiku kaardi kood. Selle valiku jaoks peavad eelnevalt isikud ja nende e-maili aadressid olema lisatud kliendi kontaktikaardi külge. Seda saad teha Kontakti kaardi peal, valides Koosta menüüst “Kontaktisik“.

6. Kui kaart valmis, siis salvesta “Täiendavad e-maili saajad” kaart.

Vaata seadistamise videot SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi

Kuhu liigub raamatupidamise valdkond ja kas tehisintellekt võtab raamatupidajate töö üle?

16. oktoober 2024

Excellent Business Forumil arutleti põhjalikult… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi