Leia kiirelt!

Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?Uuendatud 28. aprill 2017

Krediidilimiidi funktsiooni kasutamiseks tuleb:

1) Määra krediidi limiit kontakti/kliendi kaardile
“Tingimused” lehel täida väli “Müügi krediidilimiit” ja “Müügi kred.limiidi pv-i”. Siin määra ettevõtte krediidilimiit kohalikus valuutas. Kui sa ei soovi ettevõttele krediiti ostmist lubada, sisesta Krediidilimiidiks 0.01

2) Moodul Müügiarved – Seadistused – Krediidilimiit
See seadistus võimaldab Sul kontrollida tehinguid Kliendiga, kui Kliendi krediidilimiit on ületatud või on jõudnud viimase piirini.

Hoiatused (esimesed kolm valikut) ilmuvad, kui kasutad Klienti, kelle krediidilimiit on juba ületatud. Salvestada (järgmised kolm valikut) ei lubata, kui selle tehinguga ületataks Kliendi krediidilimiit. Kõikide valikutega võrreldakse Kliendi krediidilimiiti tema tasumata Arvete kogusummaga (vastavalt allpool määratule kas Maksmata või Tähtaja ületanud Arvete kogusummaga). Viimane valik võrdleb krediidilimiiti Kliendi tasumata Arvete kogusummaga ning tema täitmata Tellimuste kogusummaga.

Kliendi krediidiseisu arvestamiseks saad kasutada ühte kolmest meetodist:

Kõik maksmata arved – Arvesse võetakse kõik maksmata arved.

Tähtaja ületanud – Arvesse võetakse ainult tasumata arved, millel on tähtaeg ületatud. Näiteks kui Kliendil on tasumistingimuseks 30 päeva, võetakse arvesse arved, mis on tasumata üle 30 päeva.

Tähtaega mitte ületanud – Kui Kliendil on tähtaja ületanud arveid, loetakse ta automaatselt krediidilimiidi ületanuks, sõltumata nende arvete summast. Kui selliseid arveid ei ole, võetakse arvesse ainult tasumata arved, millel ei ole tähtaeg ületatud. Krediidilimiiti ei kontrollita, kui Kliendile krediidilimiiti määratud ei ole.

Vaata ka videot SIIT

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus