Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> Kas müügiprotsessi etappe saab automatiseerida, nii et ühe tegevuse järel tekiks automaatselt järgmine tegevus?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Kas müügiprotsessi etappe saab automatiseerida, nii et ühe tegevuse järel tekiks automaatselt järgmine tegevus?

Sarnase olukorra lahendamiseks sobib kasutada Kliendihalduse mooduli funktsiooni Järgnevad tegevused. Sellega saad ära seadistada müügiprotsessi etapid nii, et iga sammu lõpetamisel tekib automaatselt tegevus järgmise sammu jaoks. See on vajalik, kui näiteks helistad kliendile, kuid inimene, kellega soovisid rääkida, ei ole hetkel kohal. Sellisel juhul saad lasta automaatselt koostada uue Tegevuse, mis meenutab sulle, et pead paari päeva pärast uuesti helistama. Seda funktsiooni saavad kasutada ka kliendivõlgnevuste jälgimisega tegelevad töötajad, kellel Tegevuste register aitab süstematiseerida tehtud telefonikõnesid.

Mine Kliendihalduse moodulisse ja vali seadistus “Järgnevad tegevused”. Uue kaardi sisestamiseks klõpsa Koosta menüüst Uus. Täida kaart ja salvesta see, klõpsates Salvesta.  Seadistuse kohta saad täpsemalt lugeda siit: hansamanuals.com

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

E-arvete hirmud ja võidud

23. juuli 2024

Riigi soov oleks juba järgmise… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

19. juuli 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik!

19. juuli 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi