Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 16. juuni 2020

Tegevuste sisestamine mitme ettevõttega andmebaasis

Tegevuste sisestamine mitme ettevõttega andmebaasis

Kui andmebaasis on mitu ettevõtet, siis on võimalik kasutajatel siseneda kahel viisil:
A) Igasse ettevõttesse on loodud Isiku kaart (moodul Üldine).
B) Loo isiku kaart ainult ühes ettevõttes ning koosta Globaalse kasutaja kaart sellele kasutajale. Globaalse kasutajana saab kasutaja siseneda sama kasutajanimega mitmesse ettevõttesse.

Esimese variandi (A) puhul salvestuvad tegevused selles ettevõttes, kus kasutaja tegevust sisestab. Tegevused on nähtavad ainult selles ettevõttes, teistes ettevõtetes viibides neid tegevusi ei näe. Kui erinevates ettevõtete tegevusi sisestada, siis võib kasutajal olla keeruline oma tegevusi hallata (vaadata Kalendrit ja Tööülesandeid).

Siiski, kasutaja saab valida, millisesse ettevõttesse tegevuse kaart salvestatakse. Tegevuse kaardi peal on eraldi nupp, mille alt saab valida ettevõtte. Teise ettevõtte valimisel palutakse kasutajal siseneda valitud ettevõttesse See valik ilmub tegevusele ainult siis kui andmebaasis on mitu ettevõtet. Kasutaja ei saa valida ettevõtet, millele tal puudub sisenemise õigus.

Teise variandi (B) puhul tuleb määrata peamine CRM ettevõte iga globaalse kasutaja kaardi peal. Selle tulemusena salvestuvad kõik tegevused automaatselt selles vaikimisi määratud ettevõttes, sõltumata millises ettevõttes kasutaja tegevuse sisestamise hetkel viibib.
Siiski, kasutaja saab valida tegevuse peal teise etteõtte kui soovib. Tegevuse kaardi peal on eraldi nupp, mille alt saab valida ettevõtte.

Kui globaalne kasutaja vaatab oma Kalendrit või Tööülesannete listi (sõltumata millises ettevõttes ta vaatab), näeb ta ainult peamise CRM ettevõtte tegevusi.
Kui kasutaja soovib vaadata tegevustega soetud aruandeid, siis peab kasutaja sisenema oma peamisesse CRM ettevõttesse (mis määratud globaalse kasutaja kaardil).

Kui globaalne kasutaja peab sisestama tegevusi erinevates ettevõtetes, siis saab seadistada nö. Täiendava CRM ettevõtte (globaalse kasutaja kaardil) või mitu, eraldades komaga. Täiendava CRM ettevõtte aktiveerimine tähendab:
kui globaalne kasutaja sisestab tegevuse mõnes nendes ettevõtetes, siis see tegevus salvestub selles konkreetses ettevõttes, kus see sisestati (mitte Peamises CRM ettevõttes). Kui kasutaja sisestab tegevust ettevõttes, mis ei ole määratud Täiendavad CRM ettevõtted lahtris, siis need tegevused salvestuvad Peamises CRM ettevõttes.
Siiski, kasutaja saab valida tegevuse peal teise etteõtte kui soovib. Tegevuse kaardi peal on eraldi nupp, mille alt saab valida ettevõtte.

Kui kasutaja ise või keegi teine vaatab tema Kalendrit, siis on näha kõik tegevused Peamisest ja Täiendavatest CRm ettevõtetest.

Tegevusi on võimalik viia ühest ettevõttest teise, kui need on ekslikult valesse ettevõttesse sisestatud. Loe sellest täpsemalt SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi