Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük(POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Äriregister
- Kuidas saan kontrollida, kas minu klient kasutab e-arveid?
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
- Miks on dokumendil kliendi aadressis näha tühjad read?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”
- Miks Äriregistri päringu aruandes ei ole näha kõiki valikuid/linke?
- Äriregistri (RIK) päringu seadistamine
- Äriregistri päringu kasutamisel ilmub teade “Inglismaa aadressi otsimiseks sisesta postikood ning vajuta “otsi aadressi” nuppu”
- Miks äriregistri päringu valik puudub seadistuses “E-teenuste seadistused”?