Leia kiirelt!

Kuidas saan kontrollida, kas minu klient kasutab e-arveid?Uuendatud 04. november 2021

Selleks, et Standard Books hakkaks kontrollima Kontaktide registris olevate klientide e-arve vastuvõtu staatuseid, tuleb
1. Aktiveerida Äriregister liidestus. Äriregistri teenuse aktiveerimise kohta loe SIIT, pdf

2. Tee järgnev seadistus:
Moodul Üldine > Seadistused > Äriregistri päringu seadistused

Märgi valik: “E-arve vastuvõtu staatuse päring”
Antud valiku tegemisel hakkab Standard Books pärima Äriregistrist kontaktide registris olevate klientide e-arve vastuvõtu staatuseid (kontroll tehakse kontakti kaardi salvestamisel, kontaktile arve koostamisel või Äriregistri päringuga andmeid uuendades). Staatus on näha linnukesega nii kontakti kaardil kui ka müügiarve kaardil.

Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu staatusele
Kui on tuvastatud, et klient võtab vastu e-arveid, siis saab programm ka automaatselt muuta kontakti kaardil (vaheleht “E-arved”) e-arvete vastuvõtmise kanali eelistust.  Kui järgmine kord sellele kliendile müügiarvet koostad, läheb arve kinnitamise hetkel e-arvena teele. Selleks märgi siin see valik.

Käsitsi saad ka igal ajal e-arvete vastuvõtmise kontrolli käivitada kahel viisil:

A) Moodul Müügiarved > Aruanded > Äriregistri info päring
Otsi soovitud ettevõte. Aruandes on ettevõtte rea lõpus valik “Loo uus kontakt“.
Programm kontrollib, kas kontakt on juba olemas Kontaktide registris. Kui leitakse samasugune kontakt, siis ilmub ekraanile teade:
Sellise registreerimise nr.-ga klient on juba loodud. Muudetav kontakti kaart XXX. Kas uuendan andmeid?”
Kui olemasolevat Kontakti ei leita, siis luuakse ja avatakse kasutajale uus kontakti kaart.

B) Kontakti kaardil nupp “Uuenda andmeid”.
E-arvete vastuvõtu staatust on võimalik uuendada kontakti kaardil, vajutades nupule “Uuenda andmeid“.
Avaneb aruanne, kus leitud ettevõtte rea lõpus on valik “Uuenda andmeid”.

 

 

(earve vastuvõtjad, e-arve vastuvõtja, vastuvõtu võimekus, RIK)

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus