Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Aruanded> Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?

Vaikimisi sisaldab aruanne “Tarnija hetkeseis” ainult tarnijalt/hankijalt saadud ostuarveid ja tasumiste infot. Tegevuste, ostutellimuste ja muu info nägemiseks tuleb kasutajale anda õigused seadistuses “Info tarnija hetkeseisu aruandes” moodulis Kliendihaldus. Iga isiku jaoks tuleb koostada eraldi kaart.

Seadistus aktiveerub peale seda kui kasutaja uuesti programmi siseneb.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

2025 NIPINURK – Veebruar: mootorsõidukimaksu kajastamine, laekumiste sisestamine, kinnitusringi läbinud ostuarvete vastuvõtmine jpm.

06. veebruar 2025

Veebruari nipinurk  Kuidas… Loe edasi

Kuidas majandustarkvara aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel kasvada?

29. jaanuar 2025

Iga kasvav ettevõte vajab paindlikke… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi