Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 18. detsember 2024

Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?

Kontakti kaardil “E-arved” vahelehel on võimalik määrata e-arvete “Kanali eelistus“. Kui üritad muuta valikut, kuid see muutub tagasi “Vaikimisi” peale, siis kontrolli moodulis Üldine > Seadistused > “RIK päringu seadistused”.

Veendu, et ei ole märgitud “Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu staatusele” linnuke. Siis saad Kontakti kaardil kanali eelistust muuta.


Kui oled Kontaktide kaartidel kanali eelistused muutnud sobivaks ja aktiveerida valik “Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu staatusele” uuesti, siis ei uuendata Kontaktidel kanali eelistuse valikut nendel konkreetsetel juhtudel:

– Kontakti kaardil on tühi väli “Reg.nr. 1”;
– Kontaktil on mitte-numbriline “Reg.nr. 1”;
– Kontaktil on 11 tähemärki pikk “Reg.nr. 1”;
– Kontakt on tüüpi “Eraisik“;
– Kontaktil on “Riik” täidetud, aga ei ole “EST” või “EE“. Kui lahter Riik on tühi, siis endiselt muudab.

 

 

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Äriregistri (RIK) päringu seadistamine

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi