Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 03. mai 2022
Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
Kontakti kaardil “E-arved” vahelehel on võimalik määrata e-arvete “Kanali eelistus“. Kui üritad muuta valikut, kuid see muutub tagasi “Vaikimisi” peale, siis kontrolli moodulis Üldine > Seadistused > RIK päringu seadistused
Veendu, et EI OLE märgitud “Muuda e-arve vastuvõtu eelistust vastavalt vastuvõtu staatusele” linnuke.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm
17. aprill 2024
APRILLI NIPID Mis… Loe edasi