Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. jaanuar 2025

Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”

Ettemaksu sisestamiseks on koostatud uus Laekumine, kus Arve nr on tühi, kuid täidetud on lahter “Ettemaksu nr“. Laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri“.

Teade ilmub juhul, kui Laekumise real on täidetud lahter “Tellimuse nr“. Sinna saab sisestada (valides Ctrl+Enter) ainult reaalselt eksisteeriva müügitellimuse numbri, mis on sisestatud eelnevalt Tellimuste registrisse. Kui Tellimust sisestatud ei ole, tuleb siin lahter jätta tühjaks.

Lahtrit ei tohi jätta tühjaks juhul, kui Müügihalduse moodulis on “Ettemaksud” seadistuses märgitud valik “Kasuta tellimuse numbrit ettemaksuarvel”.


Laekumise kaardi D vaheleht

Tellimus nr. – Kui on tegemist Müügitellimuse eest tehtud ettemaksuga, võid sisestada Müügitellimuse numbri siia või Ettemaksu numbri väljale. Tellimuse numbri sisestamisel siia asendatakse Klient (A osal) Tellimuse kliendikoodiga, Panga summa ja Saadud summa asemele sisestub Tellimuse kogusumma ja Tellimuse number sisestub Ettemaksu numbri väljale.

Ettemaks nr. – Kui tegemist on ettemaksu Laekumisega (st. ei ole võimalik määrata Arve numbrit A osal), sisesta siia väljale Ettemaksu number. See võib olla suvaliselt valitud number, Kliendi poolt Ettemaksule antud number või eelistatult Müügitellimuse number, mille alusel ettemaks tehti. Kui soovid, et siin kasutataks ainult Müügitellimuste numbreid, märgi Müügihalduse mooduli seadistuses “Ettemaksud” valik “Kasuta tellimuse numbrit ettemaksuarvel”. Kui kasutatakse Müügitellimuse numbrit, asendatakse kliendi kood A osal Müügitellimusel kasutatud kliendikoodiga ja Panga summa ning Saadud summa asendatakse Tellimuse kogusummaga.

Kui hiljem koostatakse Arve, saab selle ettemaksuga siduda, kasutades Arve peal operatsioonide menüü käsklust “Seo ettemaksuga”. Kui Ettemaks registreeritakse ilma Ettemaksu numbrita, ei saa Arvega siduda. Ettemaksu numbrita Ettemakse ei näidata ka aruandes “Ettemaksude ajalugu“.

Ettemaksu numbri kasutamine ei ole kohustuslik. Kui soovid, et see nii oleks, märgi seadistuses “Lausendamine, müük” valik “Kasuta ainult nummerdatud ettemakse“. (See valik kehtib ka sama välja kohta Tasumise kaardi D osal moodulis Ostuarved.)

Siia sisestatud number võib olla korduv. Nii saad iga Müügitellimuse kohta registreerida mitu ettemakset. Samas teeb sama Ettemaksu numbri mitmekordne kasutamine Ettemaksude ajaloo aruande raskesti arusaadavaks ning võib muuta keeruliseks funktsiooni “Seo ettemaksuga” kasutamise Ettemaksu sidumiseks Arvega. Sellepärast on soovitatav märkida seadistuses “Lausendamine, müük” valik “Kohustuslikud unikaalsed ettemaksu numbrid“. Nii ei saa kinnitatud Ettemaksu numbrit enam uuesti kasutada.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi