Leia vastused

Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”Uuendatud 07. oktoober 2021

Ettemaksu sisestamiseks on koostatud uus laekumine (arve nr tühi), täidetud on lahter “Ettemaksu nr“. Laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri“.

Teade ilmub juhul, kui laekumise real on täidetud lahter “Tellimuse nr”. Sinna saab sisestada ainult reaalselt eksisteeriva tellimuse numbri, mis on sisestatud eelnevalt Tellimuste registrisse. Vastasel juhul tuleb lahter jätta tühjaks.

Lahtrit ei tohi jätta tühjaks juhul, kui Müügihalduse moodulis on märgitud seadistuses “Ettemaksud” valik Kasuta ettemaksude juures müügitellimuse numbrit”.

Tellimuse nr” ja “Ettemaksu nr” lahtrite kasutamise kohta saad täpsemalt lugeda SIIT

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus