Leia vastused

Müügiarve kinnituse staatust ei saa muutaUuendatud 14. detsember 2015

Müügiarvet, mis on kinnitatud märkega, ei saa muuta kui müügiarve on seotud laekumisega või kreeditarvega. Sellisel juhul tuleb kõigepealt annuleerida seotud laekumine või kreeditarve.

Kui oled eksinud arve sisestamisega ja arve pole kliendile saadetud, soovitame kasutada tühistamise funktsiooni. Tühistamise järel ilmuvad arvele punased jooned, kuid arvest saad teha koopia, et õigesti uus sisestada:

ava arve ekraanile, vali “Kaart” menüüst valik “Tühista”.

NB! Sama arve number ei ole kasutatav. Funktsiooni ei tohi kasutada laoseisu muutvate arvetega (linnukesega “Uuenda ladu”)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus