Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. september 2023

Kui klient tasus rohkem kui arve summa, kuidas sisestada laekumist?

Sellises olukorras on kolm võimalust:

A) Ettemaks
Kui kliendiga nii kokku lepitud, siis saad ülelaekunud summa võtta üles ettemaksuna. Selle kohta loe täpsemalt SIIT

B) Tagasi kandmine
Saad kanda ülelaekunud summa tagasi. Selle jaoks toimi nagu kirjeldatud SIIN

C) Tulusse kandmine
Kui kliendi poolt laekus suurem summa, kui arve summa (näiteks 1 sent) ja ülemakstud summa on soov kanda tuludesse, siis saad kasutada Laekumise peal funktsiooni “Lisa mahakandmine“.
Selle kasutamiseks toimi nii:
– Koosta laekumine. Määra laekumise reale arve number, mida klient tasus.
– “Saadud summa” veerus määra reaalselt laekunud summa (suurem kui arve tegelik summa).
– Seejärel vajuta rea numbri peale hiire parema klahviga, nii et avaneb menüü, kus saad valida “Lisa mahakandmine“.
Tekib uus rida, millel näed teksti Mahakandmine. “Saadud summa” veeru alla sisestub ületasutud summa (st summa, mis tuleks tagasi kanda). Seda summat saad vajadusel muuta.
– Kinnita ja salvesta laekumine.

Laekumisest koostatud finantskandel debiteeritakse seadistuses “Lausendamine,müük” määratud Kursi mahakandmise kontot.

Lisavõimalus:

Kui sa soovid, et programm kontrolliks ülelaekumist ning hoiataks kasutajat Laekumise sisestamisel, siis aktiveeri seadistus:
moodul Müügiarved > Seadistused > Lausendamine,müük > valik “Ära luba ülelaekunud arvet“. Kui see on märgitud ja sisestad Laekumist arve kohta, mis on juba täisosas eelnevalt laekunud, ilmub kasutajale ekraanile teade:

Kaarti ei saa salvestada. Saadud summa … on suurem, kui arve summa … Kui soovid seda summat panna laekunuks, konteeri see … kui ettemaks.

 

 

(kaarti ei saa salvestada, saadud summa)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Business Forum – kergitame saladusloori sündmuse osas!

21. veebruar 2024

Eelmisel aastal alguse saanud uus… Loe edasi

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi

Soovitusindeksi tulemus – meil väga hea klienditeenindus!

16. veebruar 2024

Soovitusindeksi kokkuvõte Kliendid hindavad… Loe edasi