Leia vastused

E-mailiga saadetud PDF failis ei ole näha kirillitsas tähti?Uuendatud 24. märts 2021

Kui sa saadad Standard Booksist e-mailiga arveid või muid dokumente, kus on sisestatud tekst vene keeles (kirillitsa tähestik), siis võib tekkida olukord, kus PDF failis ei ole näha kogu teksti. Dokumentide PDF salvestamisel on eri tähemärkide printimine võimalik, kui eelnevalt on defineeritud vastav Stiil ja seotud fondiga.

Näiteks, venekeelsete tähemärkide kasutamiseks toimi nii:

  1. Teavita Excellenti konsultanti, et soovid kirillitsas (vene k.) dokumente PDF failina programmist saata. Konsultant lisab sinu ettevõtte serverisse vajaliku fondifaili (UbuntuMono-R.ttf)Järgnevad seadistused saad teha programmis ise:
  2. Moodul Üldine > Registrid > Dokumendimallid.
    Leia ja ava dokumendimall, mida saada e-mailiga programmist välja.
    Leia ja ava selle malli peal väli, kus kirillitsas tekst ilmuma peab.
  3. Avanenud aknas mine lahtrisse “Stiil” ja vajuta klaviatuuril “F2”. Avaneb Stiili kaart.
    Kui Stiil lahter oli tühi, siis loo Stiili kaart ise (loe täpsemalt SIIT).
  4. Stiili kaardil täida lahter “Fondi fail” (vahelele Pdf). Sisesta fondi faili nimi täpselt:
    UbuntuMono-R.ttf
  5. Salvesta Stiili kaart.

Kui nüüd saadad Standard Booksist mõnda dokumenti e-mailiga, siis automaatselt genereeritud ja manusesse lisatud PDF failis on näha ka kirillitsas tähemärgid.
Kui oodatud tulemust ei saa, võta ühendus meie konsultantidega info@excellent.ee

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus