Leia kiirelt!

Kuidas kontrollida, kas müügiarve on kliendile saadetud e-mailiga?Uuendatud 21. detsember 2021

Võimalik on kasutada aruannet moodulis Müügiarved > Aruanded > “Arvete meedia hetkeseis”.
Kasutaja saab siin aruandes kontrollida, kas e-mailiga programmist välja saadetud arved koos PDF failiga on edukalt välja saadetud, alles saatmisel või ebaõnnestunud.
Aruanne näitab ainult saatmise hetkeseisu, kliendi poolt kättesaamise seisu aruanne ei näita.

Arve nr. – sisesta arve number, kui soovid kontrollida konkreetse arve saatmist.
Periood – Aruande määramisaknas vali periood, mis kuupäevaga arveid kontrollitakse.
Klient – Kui valid kliendi (ctrl+enter), siis kuvatakse aruandes vaid selle kliendi arved.
Kliendiklass – Kui valid kliendiklassi (ctrl+enter), siis kuvatakse aruandes vaid need arved, mis on koostatud kliendile, kes kuulub vastavasse klassi.

Lisa märge Vali = “E-mail”

  • E-mail koostatud – kuvatakse ainult arved, mille jaoks on e-mail koostatud.
  • E-mail koostamata – kuvatakse ainult arved, mille jaoks ei ole e-maili koostatud.

Peale aruande käivitamist kuvatakse kasutajale seotud read (veerg “Hetkeseis“).

Programm kontrollib hetkeseisu moodulist “E-mail ja kaustad” > Registrid > “Saatmisel e-mailid”.

Kui aga soovid kontrollida, kas e-arved (mitte e-mailid) on kliendile saadetud, siis järgi juhiseid SIIT

 

(saatmata e-mailid, saatmata arved, pdf arve, arve pdf, saadetud pdf)

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus