Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. veebruar 2024

Kuidas kontrollida, kas müügiarve on kliendile saadetud e-mailiga?

Võimalik on kasutada aruannet moodulis Müügiarved > Aruanded > Arvete meedia hetkeseis.
Kasutaja saab siin aruandes kontrollida, kas e-mailiga programmist välja saadetud arved koos PDF failiga on edukalt välja saadetud, alles saatmisel või ebaõnnestunud.
Aruanne näitab ainult saatmise hetkeseisu, kliendi poolt kättesaamise seisu aruanne ei näita.


Arve nr. – sisesta arve number, kui soovid kontrollida konkreetse arve saatmist.
Periood – vali periood, mis kuupäevaga arveid kontrollitakse. Vaikimisi võtab programm perioodi seadistusest “Aruannete perioodid” (Üldine moodul).
Klient – Kui valid kliendi (ctrl+enter), siis kuvatakse aruandes vaid selle kliendi arved.
Kliendiklass – Kui valid kliendiklassi (ctrl+enter), siis kuvatakse aruandes vaid need arved, mis on koostatud kliendile, kes kuulub vastavasse klassi.
Arve tüüp – märgi valikud, mis tüüpi arveid soovid aruandes näha.

Lisa märge Vali = “E-mail”

  • E-mail koostatud – kuvatakse ainult arved, mille jaoks on e-mail koostatud.
  • E-mail koostamata – kuvatakse ainult arved, mille jaoks ei ole e-maili koostatud.

Peale aruande käivitamist kuvatakse kasutajale seotud read (veerg “Hetkeseis“).

Programm kontrollib hetkeseisu moodulist “E-mail ja kaustad” > Registrid > “Saatmisel e-mailid”.

Kui aga soovid kontrollida, kas e-arved (mitte e-mailid) on kliendile saadetud, siis järgi juhiseid SIIT


Teised määramisakna valikud:

Vali =
E-arved – aruandes loetletakse arved, mis on saadetud e-arvena.
Trükitud – loetletakse arved, mis on prinditud (kasutades Print funktsiooni)
Trükkimata – loetletakse arved, mida ei ole prinditud.

Ainult saaja poole mitte vastu võetud E-arved – Märgi see valik, kui soovid aruandest välja jätta arved, mis on elektrooniliselt saadetud ja kättesaadud (näiteks, aruanne loetleb ainult arved, mis ei ole kättesaadud).

 

(saatmata e-mailid, saatmata arved, pdf arve, arve pdf, saadetud pdf)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Business Forum – kergitame saladusloori sündmuse osas!

21. veebruar 2024

Eelmisel aastal alguse saanud uus… Loe edasi

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi

Soovitusindeksi tulemus – meil väga hea klienditeenindus!

16. veebruar 2024

Soovitusindeksi kokkuvõte Kliendid hindavad… Loe edasi