Leia kiirelt!

Müügitellimusest ei teki müügiarvet. Mis võib olla põhjuseks?Uuendatud 27. detsember 2016

Müügitellimusest arve koostamiseks vali operatsioonide menüüst käsklus “Koosta arve”. Selleks peab Müügitellimus olema enne salvestatud. Tavaliselt peaks Tellimusest olema koostatud vähemalt üks kinnitatud Lähetus. Ekraanile avaneb uue arve aken.

Kui funktsiooni käivitamisel arvet ei koostatud, on võimalikud põhjused järgmised:
1. Tellimusel pole artikleid, mille kohta arvet esitada. Kui tellimusel pole laoartikleid, millele pole koostatud Lähetust, siis ka arvet ei koostata.

2. Tellimuse peal “Lähetustingimused” osal on täidetud Projekti kood. Sellisel juhul tuleb arve koostada Projektiarvestuse moodulis, kasutades hooldusfunktsiooni “Koosta projektiarved”.

3. Kliendi kaardil on märgitud valik “Ainult koondarved” (Tingimuste osal).

4. Kasutaja kuulub Kasutajagruppi, kellel on keelatud koostada tellimustest arveid. Kontrolli Üldises moodulis seadistust Kasutajagrupid.

5. Seadistuses “Numbriseeriad – Arved” puudub vastava perioodi numbriseeria. Kontrolli Müügiarvete moodulis vastavat seadistust.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus