Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 21. märts 2024
Kuidas koostada koondarve mitmest tellimusest?
Saad kasutada hooldusfunktsiooni moodulis Müügihaldus – Funktsioonid > Hooldus > Koosta koondarved
Selle funktsiooniga koostatakse palju Müügiarveid korraga. Otsitakse kõiki kinnitatud, kuid arveta Lähetusi ja koostatakse nende kohta kinnitamata Arved. Arvetel on viide Tellimusele, millest see koostati. Sama kliendi erinevad Lähetused, mis näiteks koostati erinevate Tellimuste täitmiseks, koondatakse ühele nn. koondarvele, eeldusel et kõikidel Tellimustel kasutatakse sama Tasumistingimust.
Kui soovid koostada iga üksiku Tellimuse kohta eraldi arve, kasuta funktsiooni “Koosta arved lähetatud tellimustest” (loe selle kohta SIIT).
MÄÄRAMISAKNA VALIKUD
Määramisaknas saad valida, kas Arved koostataks vaid teatud kliendile või kliendiklassile või klientide vahemikule (kasutades koolonit).
Arveid ei koostata “Ootel” märkega klientidele (kelle Kontakti kaardil on märgitud valik Ootel).
Koostamaks arveid Tellimuste kohta, mille ‘Lähetustingimuste‘ lehel väljal “Arve tasub” on näidatud muu arve tasuja (näiteks kui arved tuleb saata liisingufirmale), sisesta arve tasuja, mitte Tellimuse päises näidatud kliendi kood.
Jäta kõik väljad tühjaks, kui ei soovi piirata Arvete koostamist teatud klientidega.
Esituse valikutega saad määrata, milline koondarve koostatakse.
LISAVÕIMALUSED
- Kui sa ei soovi, et koondarvele tuleksid suletud Müügitellimustelt artiklid, siis tee seadistus moodulis Müügihaldus > Seadistused > Tellimuste seadistused. Siin seadistuses märgi valik “Koosta arve lähetuse alusel“.
- Kui kasutad müügitellimustel artikleid, mille tüüp on Teenus või Tavaartikkel, siis märgi seadistuses “Laoseadistused” valik “Automaatne lähetus tavalistele ja teenusartiklitele“, siis saab ka sellistest tellimustest koostada koondarveid.
(koosta koondarve, koondarve koostamine)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Miks Tellimustest koostatud koondarvele ilmuvad ka lähetamata artiklid?