Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. veebruar 2022

Kuidas koostada koond-ostuarveid?

Juhul, kui sinu ettevõttel on tarnijaid, kellele esitate tihedalt ostutellimusi, siis administratiivse aja kokkuhoiu mõttes on võimalik kasutada koond-ostuarvete funktsionaalsust. Koondatud ostuarved on dokumendid, mida kasutatakse siis, kui soovitakse arveldada mitme ostutellimuse või mitme laosissetuleku eest.

Koond-ostuarve kaardile koondatakse mitme ostutellimuse või laosissetuleku read ja sellest saab koostada ühe Ostuarve dokumendi. Koondostuarved saad moodustada moodulis Ostuarved > Registrid > Koond-ostuarved

Koond-ostuarveid” on võimalik koostada laosissetulekute või ostutellimuste põhjal.

Täpsemalt loe kasutamise juhendit SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi