Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. november 2014

Ostuarvete moodulis ütleb ostuarve kinnitamisel: Kannet ei saanud koostada, kontrolli seadistust.

Kontrollida tuleb, kas ostuarve kuupäevale vastav arvestusaasta on sisestatud (moodul Üldine > Seadistused > Arvestusaastad). Kui see on õige, siis tuleb kontrollida, kas kuupäevale vastav ostuarve numbriseeria on sisestatud (Ostuarved moodul > Seadistused > Numbriseeriad-ostuarved).

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi

Soovitusindeksi tulemus – meil väga hea klienditeenindus!

16. veebruar 2024

Soovitusindeksi kokkuvõte Kliendid hindavad… Loe edasi

VEEBRUARI NIPINURK – müügiaruanded; e-arvete kasutajate nimekiri; EL klientide müügistatistika jpm

07. veebruar 2024

VEEBRUARI NIPID Millises… Loe edasi