Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Ostuarvete moodulis ütleb ostuarve kinnitamisel: Kannet ei saanud koostada, kontrolli seadistust.

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. november 2014

Ostuarvete moodulis ütleb ostuarve kinnitamisel: Kannet ei saanud koostada, kontrolli seadistust.

Kontrollida tuleb, kas ostuarve kuupäevale vastav arvestusaasta on sisestatud (moodul Üldine > Seadistused > Arvestusaastad). Kui see on õige, siis tuleb kontrollida, kas kuupäevale vastav ostuarve numbriseeria on sisestatud (Ostuarved moodul > Seadistused > Numbriseeriad-ostuarved).

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

SEPTEMBRI NIPINURK – Arvetele logo lisamine, ettevõtte nime muutmine, kasutajaõiguste piiramine jpm

04. september 2024

SEPTEMBRI NIPID Apple… Loe edasi

Euroopa ja UK pangaväljavõtete pärimine on nüüd lihtsam tänu GoCardlessi funktsionaalsusele!

03. september 2024

Loe edasi

Kus asuvad vee-ettevõtted oma digitaliseerimise teekonnal?

28. august 2024

Kuigi vee- ja kanalisatsiooniteenused on… Loe edasi