Leia vastused

Kuidas panka saata üks maksekorraldus sama tarnija mitme ostuarve kohta?Uuendatud 06. november 2023

Sul on võimalik panka edastada maksekorraldused tarnija kaupa, isegi kui täidad Tasumise kaardi mitme erineva tarnija ostuarvetega.

A) AINULT ÜHEL TASUMISEL

Selleks märgi Tasumise kaardil (“Pank” vahelehel) “Tasumise formaat = Tarnija kohta“.
Internetipanka edastatakse eraldi maksekorraldused ühe tarnija kaupa ehk ühel maksekorraldusel on ühe tarnija ostuarved.
See valik toimib nende kasutusviisidega:
1. Tasumise kaardi peal nupp “Saada panka” (pangaliidese kaudu);
2. moodul Ostuarved > Funktsioonid > Ekspordid >”SEPA maksed“;
3. Tasumise kaardi peal operatsioonide menüüst valid “Pangafaili eksport“.

B) ALATI KÕIKIDEL TASUMISTEL
Kui maksed saadetakse panka alati tarnija kaupa, siis tee seadistus moodulis Ostuarved > Seadistused > Tasumise seadistused > valik “Üks maksekorraldus tarnija kohta”.
See valik toimib nende kasutusviisidega:
1. Tasumise kaardi peal nupp “Saada panka” (pangaliidese kaudu);
2. moodul Ostuarved > Funktsioonid > Hooldus >”SEPA maksed“.

 

NB! Ole tähelepanelik, kui kasutad viitenumbreid.
Kui kasutad kontaktipõhist ehk kliendi unikaalset viitenubrit (viitenumber on alati sama igal arvel), siis saad koostada ühe maksekorralduse fail tarnija kohta moodulis Ostuarved > Funktsioonid > Ekspordid > SEPA maksed. Veendu, et oleks märgitud valik “Üks maksekorraldus tarnija kohta”.

Kui kasutad arvepõhist viitenubrit (ehk iga arve puhul on erinev viitenumber), siis ei ole mõistlik koostada ühte maksekorraldust tarnija kohta, sest ühel maksekorraldusega ei saa saata mitut viitenumbrit. Arvepõhise viitenumbri kasutamisel saada iga tasumine ikka eraldi, mitte koondatult.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus