Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. mai 2022

Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”

Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud
teade ilmub juhul, kui Tasumisviisiga seotud panga info ei ole korrektselt täidetud. Kontrolli järgnevalt:
1. Ava Tasumisviiside seadistus moodulis Ostuarved.
2. Leia tasumisviisi rida, mida tasumisel kasutasid. A. osal peab olema täidetud veerg “Pank“. Kui see on täitmata, siis vali pank, kasutades Ctrl+Enter. Kui pankade valikus pole sobivat panka, saad uue panga kaardi koostada moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad.
3. Kui pank on valitud, siis osuta hiirekursoriga samasse lahtrisse. Vajuta klaviatuuril F2, mis avab selle panga kaardi. Alternatiivina võid minna seadistusse Pangad.
4. Kontrolli, et panga kaardil oleks täidetud SWIFT(BIC) koodi lahter. Veendu, et selle koodi ees või lõpus poleks kogemata tühikut jäänud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi