Leia kiirelt!

Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”Uuendatud 17. märts 2021

Teade ilmub juhul, kui Tasumisviisiga seotud panga info ei ole korrektselt täidetud. Kontrolli nii:
1.Ava Tasumisviiside seadistus (moodul Ostuarved).
2.Leia tasumisviisi rida, mida tasumisel kasutasid. Aktiveeri “Pank” veerus asuv panga kood ja vajuta F2.
3.Avaneb Panga kaart. Kontrolli, et BIC (SWIFT) lahter oleks kindlasti täidetud ja koodi ees või lõpus poleks kogemata tühikut jäänud.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus