Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Finbite> Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?

Kui Finbite (Omniva) keskkonnast saabuvate tarnijate e-arvete küljes ei ole pdf faile, siis tuleks kontrollida järgnevat seadistust:  moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
Ava alamleht “E-arve teenused“, ning osas “Tarnija e-arvete vastuvõtmine” ei tohi olla märgitud “E-arvete vastuvõtmine ilma pdf failideta“.

Sama seadistuse esimesel lehel “E-arve seadistused” lisa linnuke “Tarnija e-arve vastuvõtmine kõikide manustega“.
Salvesta seadistus.

Puuduvaid PDF faile saab e-arvetele ka tagantjärele pärida. Seda saad teha ostuarve dokumendi peal, valides operatsioonide(“hammasratta“) menüüst “PDF-i päring“.

Programmis on aruanne, millega saab kontrollida, kas kõikidel saabunud tarnija e-arvetel on PDF fail kaasas. Aruande leiad moodulist Ostuarved > Aruanded > Ostuarvete manused.


 

(digitaliseerimine)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi