Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. märts 2022

Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?

Valides ostutellimuse peal Koosta menüüst “Koosta ostuarve” ilmub teade:
Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota

Kui see teade ilmub, siis kontrolli:
1. kas tarnija Kontakti kaart on suletud (“Suletud” märge aktiivne);
2. moodulis Ostuarved seadistust “Ostuarve seadistused“. Kui
“Ostutellimuse ridade ülekanne ostuarvele = Ühe summeeritud reana tarnija kulukontoga”, siis peab tarnija kaardil olema täidetud kulukonto (Kontakti kaardil vaheleht “Kontod“).  Kui sa ei soovi, et programm kulukontot nõuaks, siis märgi siin valik “Iga rida eraldi“. 
Kui ostuarve on juba koostatud, siis vajadusel saad kulukontot muuta veel ostuarvel.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi

OKTOOBRI NIPINURK – Kaardimakse tasumise kajastamine, e-arvete operaatorid, väikevahendite sisestamine jpm.

02. oktoober 2024

OKTOOBRI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent Latvia nüüd Telema sertifitseeritud partner

27. september 2024

Septembris allkirjastas Telema lepingu… Loe edasi