Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. märts 2022

Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?

Valides ostutellimuse peal Koosta menüüst “Koosta ostuarve” ilmub teade:
Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota

Kui see teade ilmub, siis kontrolli:
1. kas tarnija Kontakti kaart on suletud (“Suletud” märge aktiivne);
2. moodulis Ostuarved seadistust “Ostuarve seadistused“. Kui
“Ostutellimuse ridade ülekanne ostuarvele = Ühe summeeritud reana tarnija kulukontoga”, siis peab tarnija kaardil olema täidetud kulukonto (Kontakti kaardil vaheleht “Kontod“).  Kui sa ei soovi, et programm kulukontot nõuaks, siis märgi siin valik “Iga rida eraldi“. 
Kui ostuarve on juba koostatud, siis vajadusel saad kulukontot muuta veel ostuarvel.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi

Soovitusindeksi tulemus – meil väga hea klienditeenindus!

16. veebruar 2024

Soovitusindeksi kokkuvõte Kliendid hindavad… Loe edasi

VEEBRUARI NIPINURK – müügiaruanded; e-arvete kasutajate nimekiri; EL klientide müügistatistika jpm

07. veebruar 2024

VEEBRUARI NIPID Millises… Loe edasi