Leia vastused

Kuidas krediteerida ostuarvet, millele on Tasumine ka tehtud?Uuendatud 23. märts 2023

Olukord: Ostuarve on kinnitatud ja koostatud tasumine, mis on samuti kinnitatud.

Kui tarnija esitab kreeditarve ja soovib raha tagastada, siis on korrigeerimiseks 2 võimalust:

Lahendus A: alusta originaalarve krediteerimisega.
– Leia ja ava originaalarve, mida soovid krediteerida.
– Vali Koosta menüüst “Kreeditarve“. Ekraanile avaneb kreeditarve, kus on automaatselt täidetud lahter “Kreedit arvele“.
NB! Summad jäävad kreeditarvele positiivse märgiga.
-Kinnita ja salvesta kreeditarve.

– Koosta tagasimakse kohta uus Tasumise kaart. Tasumisele vali originaalarve number (ctrl+enter). Summadele ilmuvad automaatselt miinusmärgid ette.
– Kinnita ja salvesta tasumine.

Lahendus B: alustad tasumise annuleerimisega (fikseerid raha tagasikandmise).
Selleks leia ja ava Tasumise kaart, millega fikseerisid tarnijale algse raha ülekande.
-Tee sellest koopia (Koosta menüüst).
NB! Kui Tasumisel oli ka teisi ostuarveid, siis need read tuleb enne tasumise kinnitamist tasumiselt kustutada.
-Lisa summadele ette miinusmärk “Saadetud summa” veerus. Muud andmed jäta muutmata.
-Kinnita ja salvesta tasumise kaart.

Nüüd on tasumine annuleeritud ja ostuarvele saad koostada kreeditarve. Selleks:
– Leia ja ava originaalarve, mida soovid krediteerida.
– Vali Koosta menüüst “Kreeditarve“. Ekraanile avaneb kreeditarve, kus on automaatselt täidetud lahter “Kreedit arvele” ja tasumistingimus “K” (kreedit tüüpi).
NB! Summad jäävad kreeditarvele positiivse märgiga.
– Kinnita ja salvesta kreeditarve.

Vaata ka videot SIIT

 

 

(kreeditarve, tarnija raha tagastus, ostuarve krediteerimine, ostuarve kreedit, tasumise tühistamine, tagasimakse)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus