Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 28. detsember 2023

Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?

Tarnija e-arvest ei teki ostuarvet, kui Tarnija e-arve kaardil puudub juures manus (ehk originaal PDF).

Kui selline olukord on tekkinud, saab puuduva PDF faili tagant järele uuesti pärida. Ava tarnija e-arve ekraanile ja operatsioonide (“ratas“) menüüst leiad valiku “PDF-i päring“.

Kui sellele tarnija e-arvele manus edukalt pärida, siis tekib sellest kohe Ostuarve ja tarnija e-arvele ilmub linnuke “Kinnitatud” ning täitub lahter “Ostuarve nr“.

PDF päring” funktsioon on kasutatav e-arvete operaatoritega:
Envoice – tarnija e-arve, ostuarve ja müügiarve kaardi peal;
Finbite – tarnija e-arve ja ostuarve peal;
Banqup – tarnija e-arve ja ostuarve peal.

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Aruanne “Ostuarvete manused”

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Kuidas Viimsi Vesi koostab arveid ühe päevaga?

18. aprill 2024

Viimsi Vesi… Loe edasi

APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm

17. aprill 2024

APRILLI NIPID Mis… Loe edasi