Leia vastused

Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tarnija puudub või on suletud”Uuendatud 28. veebruar 2023

Teade viitab sellele, et e-arve on saabunud tarnijalt, keda ei õnnestunud sinu Standard Books tarnijate registrist tuvastada.

Ava tarnija e-arve kaart ekraanile, mine vahelehele “Meie andmed”.
Tarnija” lahtris vali (ctrl+enter) õige tarnija, kui see eksisteerib. Kui sellist tarnijat ei eksisteeri veel, siis saad kohe teha uue kaardi, vajutades nupule “Uus”. Uue tarnija andmete automaatseks täitmiseks saad kasutada Äriregistri (RIK) päringut (loe sellest SIIT).

Salvesta tarnija e-arve. Nüüd saate koostada ostuarve

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus