Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 28. detsember 2021

Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?

Need Tarnija e-arved, millest on Ostuarve tekkinud, aga tarnija e-arve kaardil ei ole näha ostuarve numbrit ega Kinnitust, need saab kinnitada käsitsi.
Ava Tarnija e-arve ekraanile.
Kontrolli, kas ostuarve on tegelikult olemas. Seda näed Otseteede keskuses (4 noolega kujutis).
Kui on olemas, märgi tarnija e-arvel “OK”  ja Salvesta.

Kui tarnija e-arvel puudus ostuarve number, siis paraku tagant järgi seda tekitada ei ole võimalik.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi

OKTOOBRI NIPINURK – Kaardimakse tasumise kajastamine, e-arvete operaatorid, väikevahendite sisestamine jpm.

02. oktoober 2024

OKTOOBRI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent Latvia nüüd Telema sertifitseeritud partner

27. september 2024

Septembris allkirjastas Telema lepingu… Loe edasi