Leia kiirelt!

Kuidas saab ühele kliendile sisestada mitu lähetusaadressi?Uuendatud 28. november 2018

Selleks saad kasutada Müügihalduse mooduli seadistust “Lähetusaadressid”. 
Selles seadistuses saad sisestada ühe kliendi erinevate harukontorite/poodide kaubalähetamise- ehk tarnekohad. Lähetusaadresse saad hiljem valida Pakkumistele, Müügitellimustele ja Müügiarvetele (Lähetusaadressi osale) ning Lähetustele (Aadressi osale). Samuti võid siin seadistuses salvestada tarnijate tarneaadressid, mida saad kasutada dokumendil “Tarnijale tagastatud kaubad”.

Seadistuse valimisel avaneb aken Lähetusaadressid: Sirvi. Olemasoleva kaardi muutmiseks ava see hiire topeltklõpsuga, uue kaardi lisamiseks vali Koosta menüüst Uus. 

Klient – vali Ctrl+Enter kliendikood, kellega lähetusaadress on seotud.
Nimi – ilmub automaatselt kliendikoodi valimisel.
Kood – sisesta lühikood, mis iseloomustab seda aadressi ja mis aitab eristada teistest. Tohib olla max. 20 tähemärki.
Komment. – aadressi kirjeldus vaba tekstina.

Kui kaart täidetud, siis Salvesta kaart. 

Erinevate lähetusaadresse saad valida Pakkumise, Müügitellimuse või Müügiarve peal lehel “Lähetusaadress”. Lahtris “Aadressi kood” vali ctrl+enter.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus