Uuendatud 17. juuni 2025
Kuidas saab ühele kliendile sisestada mitu lähetusaadressi?
Selleks saad kasutada Müügihalduse mooduli seadistust Lähetusaadressid.
Selles seadistuses saad sisestada ühe kliendi erinevate harukontorite/poodide kaubalähetamise- ehk tarnekohad. Lähetusaadresse saad hiljem valida Pakkumistele, Müügitellimustele ja Müügiarvetele (Lähetusaadressi osale) ning Lähetustele (Aadressi osale). Samuti võid siin seadistuses salvestada tarnijate tarneaadressid, mida saad kasutada dokumendil “Tarnijale tagastatud kaubad“.
Seadistuse valimisel avaneb aken Lähetusaadressid: Sirvi. Olemasoleva kaardi muutmiseks ava see hiire topeltklõpsuga, uue kaardi lisamiseks vali Koosta menüüst Uus.
Klient – vali Ctrl+Enter kliendikood, kellega lähetusaadress on seotud.
Kliendi nimi – ilmub automaatselt kliendikoodi valimisel.
Kood – sisesta lühikood, mis iseloomustab seda aadressi ja mis aitab eristada teistest. Tohib olla max. 20 tähemärki.
Lähetusaadressi nimetus – aadressi kirjeldus vaba tekstina.
Alates versioonist 8.5 suvi:
Arve saaja – Seda valikut saab kasutada kui saadate müügiarveid Telema või Docura kaudu Selver AS kesklattu, sest Selver nõuab GLN-i (Global Location Number) kasutamist. E-arve saatmisel peab vajalik info sisalduma e-arve andmetes. Kui valik „Arve saaja“ on märgitud JA lähetusaadressi kaardil on “GLN” väli täidetud, siis lisatakse GLN väärtus saadetava e-arve faili sisse (“DeliveryParty” ning “ReceiverGLN”).
Kui kaart täidetud, siis Salvesta kaart.
Erinevaid lähetusaadresse saad valida Pakkumise, Müügitellimuse või Müügiarve peal vahelehel “Lähetusaadress“. Lahtris “Läh. aadr. kood” vali ctrl+enter.