Leia kiirelt!

Kuidas taastada või uuendada programmi sisenemise parooli?Uuendatud 19. mai 2022

Programmi sisenemine toimub valideeritud kasutajanime ehk personaalne Standard ID-ga. Standard ID on e-maili aadressi kujul ja see tuleb siduda salasõnaga.

Kui oled salasõna unustanud või soovid salasõna lihtsalt muuta, siis toimi järgnevalt:

1. Mine HansaWorldi veebilehele mystandard.excellent.ee/mystandard

2. Vali link “Forgot password” (LOGIN nupu all)

3. Avaneb leht tekstiga, kus palutakse sisestada oma e-mail, et parooli muuta:
Specify your email in order to reset the password. Follow the instructions received in the email.

Standard ID lahtrisse sisesta oma e-maili aadress, mida kasutasid valideerimiseks.

4. Vajuta “SUBMIT
Avaneb tekst: “E-mail has been sent with instructions how to reset the password

5. Vaata oma e-maili postkasti, natukese aja pärast peaks sinna tulema e-kiri aadressilt “HansaWorld <emailvalidate @ hansaworld.com>“.
Kui e-kirja ei saabu postaksti, siis kontrolli, et kiri poleks sattunud sinu meiliprogrammi Junk/Spam kausta.

Kirja teemaks on “Password reset“, kirja sisus on tekst “In order to reset your password, please follow this link”.
Vajuta lisatud lingile.

6. Avaneb HansaWorldi veebileht, kuhu sisesta uus salasõna kaks korda.
NB! Salasõna peab olema vähemalt 8 tähemärki pikk; ei tohi sisaldada kirjavahemärke; võid kasutada tähti ja numbreid; parool on suurte ja väikeste tähtede tundlik.

Vajuta “SUBMIT”.

7. Ilmub tekst: “Your password was successfully reset”.

Nüüd saad programmi siseneda oma e-maili ja uue parooliga.

Kui sul ei ole Standard-ID seadistatud, siis saad parooli vahetamiseks kasutada seda juhist SIIT

 

(paroolinõuded, parooli nõuded, parooli tingimused, salasõna pikkus, parooli vahetamine, parooli vahetus, parooli uuendamine, paroolide vahetamine, uus parool, parooli muutmine, kuidas muuta parooli)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus