Programmi sisenemine toimub valideeritud kasutajanime ehk personaalne Standard ID-ga. Standard ID on e-maili aadressi kujul ja see tuleb siduda salasõnaga.
Kui oled salasõna unustanud või soovid salasõna lihtsalt muuta, siis toimi järgnevalt:
1. Mine HansaWorldi veebilehele mystandard.excellent.ee/mystandard
2. Vali link “Forgot password” (LOGIN nupu all)
3. Avaneb leht tekstiga, kus palutakse sisestada oma e-mail, et parooli muuta:
“Specify your email in order to reset the password. Follow the instructions received in the email.”
Standard ID lahtrisse sisesta oma e-maili aadress, mida kasutasid valideerimiseks.
4. Vajuta “EDASI”
Avaneb tekst: “E-mail has been sent with instructions how to reset the password”
5. Vaata oma e-maili postkasti, natukese aja pärast peaks sinna tulema e-kiri aadressilt “HansaWorld <emailvalidate @ hansaworld.com>“.
Kui e-kirja ei saabu postaksti, siis kontrolli, et kiri poleks sattunud sinu meiliprogrammi Junk/Spam kausta.
Kirja teemaks on “Uue parooli lähtestamine“, kirja sisus on tekst “Uue parooli lähtestamiseks palun klikkige lingil:…”.
Vajuta lisatud lingile.
6. Avaneb HansaWorldi veebileht, kuhu sisesta uus salasõna kaks korda. Täida lahtrid:
“Salasõna” ja “Korda uut salasõna”
NB! Salasõna PEAB olema vähemalt 8 tähemärki pikk;
salasõna PEAB sisaldama suuri JA väikeseid tähti JA numbreid.
Vajuta “EDASI”.
7. Ilmub tekst: “Your password was successfully reset”.
Nüüd saad programmi siseneda oma e-maili ja uue parooliga.
Kui sul ei ole Standard-ID seadistatud, siis saad parooli vahetamiseks kasutada seda juhist SIIT
(paroolinõuded, parooli nõuded, parooli tingimused, salasõna pikkus, parooli vahetamine, parooli vahetus, parooli uuendamine, paroolide vahetamine, uus parool, parooli muutmine, kuidas muuta parooli)