Avaleht> Kasutajatugi> Litsentsid ja teenused> Lepingud ja arveldamine> Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. august 2017

Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?

Litsentsi kasutamise lõpetamise soovist tuleb teavitada Excellenti 1 kuu enne uue lepinguperioodi algust, saates e-maili myyk@excellent.ee

Kuna andmebaas asub serveris, ei saa kasutaja iseseisvalt loobutud ettevõtte andmeid kustutada või eemaldada. Kuna tegemist on delikaatse protseduuriga, mille puhul kasutaja võib andmeid kahjustada, siis teostab toimingu Excellenti administraator. Teostatud töö arveldamine toimub vastavalt teenuste hinnakirjale.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. aprill 2025

Aprilli nipinurk  Kuidas… Loe edasi