Avaleht> Kasutajatugi> Litsentsid ja teenused> Lepingud ja arveldamine> Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. august 2017

Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?

Litsentsi kasutamise lõpetamise soovist tuleb teavitada Excellenti 1 kuu enne uue lepinguperioodi algust, saates e-maili myyk@excellent.ee

Kuna andmebaas asub serveris, ei saa kasutaja iseseisvalt loobutud ettevõtte andmeid kustutada või eemaldada. Kuna tegemist on delikaatse protseduuriga, mille puhul kasutaja võib andmeid kahjustada, siis teostab toimingu Excellenti administraator. Teostatud töö arveldamine toimub vastavalt teenuste hinnakirjale.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi

Kuhu liigub raamatupidamise valdkond ja kas tehisintellekt võtab raamatupidajate töö üle?

16. oktoober 2024

Excellent Business Forumil arutleti põhjalikult… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi