Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kulutused> Registrid> Kulutused> Kulutuse kaardi salvestamisel ilmub teade “On juba registreeritud”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 30. aprill 2025

Kulutuse kaardi salvestamisel ilmub teade “On juba registreeritud”

Teade “On juba registreeritud” ilmub siis, kui üritad salvestada Kulutust, kus on täidetud väli “Dokumendi nr.” ja sama number eksisteerib mõne teise Kulutuse peal ka.
Kui kulutuste aluseks on tasumine või ostuarve, sisestage sellele väljale tasumise või ostuarve number. Kulutust salvestades kontrollitakse, et te ei ole juba kasutanud sama tarnija dokumendinumbrit eelmistel kulutustel või Ostuarvetel. Kui soovite sellise Kulutuste kaardi salvestamist täielikult takistada, kasutage moodulis Ostuarved seadistuses “Lausendamine, ostud” valik “Ära luba sama tarnija arvenr-ga arveid“. See aitab vähendada riski, et sama dokumenti sisestatakse rohkem kui üks kord.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi