Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kulutused> Registrid> Kulutused> Kulutuse kaardi salvestamisel ilmub teade “On juba registreeritud”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kulutuse kaardi salvestamisel ilmub teade “On juba registreeritud”

Teade “On juba registreeritud” ilmub siis, kui üritad salvestada Kulutust, kus on täidetud väli “Dokumendi nr.” ja sama number eksisteerib mõne teise Kulutuse peal ka.
Kui kulutuste aluseks on tasumine või ostuarve, sisestage sellele väljale tasumise või ostuarve number. Kulutust salvestades kontrollitakse, et te ei ole juba kasutanud sama tarnija dokumendinumbrit eelmistel kulutustel või Ostuarvetel. Kui soovite sellise Kulutuste kaardi salvestamist täielikult takistada, kasutage moodulis Ostuarved seadistuses “Lausendamine, ostud” valik “Ära luba sama tarnija arvenr-ga arveid“. See aitab vähendada riski, et sama dokumenti sisestatakse rohkem kui üks kord.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi