Leia vastused

Mida teha, kui Telia ei võta vastu viitenumbriga e-arveid?Uuendatud 28. jaanuar 2020

Standard Books programmist saadetavad e-arved sisaldavad automaatselt ka viitenumbrit. Kui saadad e-arveid Teliale (ja mõnel erandjuhul), siis viitenumbrit e-arvega ei nõuta.
Kui saadad e-arveid Teliasse, siis toimi järgnevalt:
– ava register Kontaktid ja leia Telia kontakti kaart;
– vahelehel “Ettevõte” vajuta tühik lahtris “Reg.nr. 2” (viitenumbrit ega muud siin olla ei tohi);
– salvesta kontakti kaart.

Kui järgmine kord saadad e-arveid Teliale, siis viitenumbrit kaasa ei lähe.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus