Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. mai 2023

Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?

Standard Books programmist saadetavad e-arved sisaldavad automaatselt ka viitenumbrit. Kui saadad e-arveid, siis mõnel erandjuhul (näiteks: Teliale), siis viitenumbrit e-arvega ei nõuta.
Kui saadad e-arveid kliendile, kes arvel viitenumbrit ei vaja, siis toimi järgnevalt:

1. ava Müügiarvete moodulis register Kontaktid ja leia kliendi Kontakti kaart, kellele e-arvet saadad;
2. Kontakti kaardi vahelehel “Ettevõte” vajuta “Reg.nr. 2” lahtris tühik (siin väljal ei tohi viitenumbrit ega midagi muud);
3. salvesta Kontakti kaart.

Kui järgmine kord saadad e-arveid sellele kliendile, siis viitenumbrit kaasa ei lähe.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024

22. aprill 2024

Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

18. aprill 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik

18. aprill 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi