Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 17. juuni 2022
Miks bilansi aruandeaasta kasum/kahjum ei klapi kasumiaruande kasumi/kahjumiga?
1. Konto puudub aruannete kirjelduses.
Peamine põhjus võib olla selles, et oled loonud uue konto (moodul Finants > Registrid > Kontod), kuid pole seda lisanud bilansi või kasumiaruande kirjeldusse. Kui konto on puudu bilansi aruande kirjeldusest, siis ka bilanss pole tasakaalus.
Üldises moodulis on aruanne Baasandmed, mis aitab kontrollida, kas kõik kontod on kirjeldatud bilansis või kasumiaruandes. Aruande määramisaknas märgi valik “Kontoplaan aruannete kirjeldustega“.
Uue konto saad lisada aruannete kirjeldusse: moodul Finants > Seadistused > Aruannete seadistused.
Ava seadistus ja tee hiirega topelklikk real Bilanss või Kasumiaruanne. Avaneb vastava aruande kirjelduse aken.
Leia rida, kuhu uus konto peab kuuluma ja ava see rida.
Kui lisatud konto jääb olemasolevasse kontode vahemikku, siis ei pea sa midagi lisaks tegema. Kui uus konto tuleb lisada olemasolevate kontode juurde, siis võid suurendada vahemikku (kooloniga eraldatud) või lisad olemasoleva kontode vahemiku lõppu + märgiga.
Vaata ka VIDEOT
2. Majandusaasta lõpetamise kanne.
Kui majandusaasta on lõppenud, siis tuleb sisestada Finantsis kanne, millega kantakse möödunud aasta kasum või kahjum eelmiste perioodide kasumi/kahjumi kontole. Kande sisestamisel saad võtta aluseks Kasumiaruande aasta kasumi/kahjumi rea tulemuse. Kui oled selle kande sisestanud, siis ei tohi eelmisesse aastasse enam sisestada kandeid ega teha parandusi. Kui siiski on vaja midagi täiendada, siis pead ka aastalõpu kande eemaldama ning uuesti koostama.
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm
17. aprill 2024
APRILLI NIPID Mis… Loe edasi