Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Miks kliendile saadetud e-arvel puudus saldo info?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Miks kliendile saadetud e-arvel puudus saldo info?

E-arvega on võimalik saata ka info kliendi või arve saldo kohta. Kliendi saldo edastamine on võimalik kasutaja poolt seadistada Standard Books seadistuses:
moodul Müügiarved > Seadistused > Müügiarve seadistused > Saldo edastamine e-arvega

Kasutajal on 3 valikut, mis kehtivad kõikidele saadetavatele e-arvetele:

  1. Ära näita e-arvel kliendi saldot  (see valik on vaikimisi aktiveeritud)
  2. Näita e-arvel kliendi saldot
  3. Näita e-arvel arve saldot

Kui soovid mõne kliendi/kontakti puhul teha erisuse ja saldot e-arvega mitte saata, siis mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid > ava konkreetse kliendi Kontakti kaart > (vahelehel “E-andmevahetus“) märgi valik “Ära näita e-arvel kliendi saldot“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi