Leia kiirelt!

Miks müügitellimusel ei uuenenud info peale arve koostamist?Uuendatud 04. mai 2017

Müügitellimusel on näha alati info, kas tellimusest on koostatud Lähetus ja Arve ning milliste koguste osas. See info uueneb automaatselt kui valida Tellimuse peal Koosta menüüst “Arve” või “Lähetus“. Infot saad vaadata kolmest kohast:
A) Tellimuste sirvimise aknas linnukeste järgi,
B) Tellimuse operatsioonide menüüst valik “Vaata tellimuse hetkeseisu” või
C) Tellimuse D.lehel veerud “Läh. 1”, “Läh. 2”, “Arveld.”.

Kui peale Lähetuse kinnitamist või peale Arve kinnitamist info tellimuse peal ei muutu või on koguste info vale, siis soovitame kasutada hooldusfunktsiooni “Arvuta tellimused ümber” – moodul Müügihaldus – Funktsioonid – Hooldus.

NB! Ära muuda selle funktsiooniga koguseid Tellimustel, mille kohta on arved juba koostatud hooldusfunktsiooniga “Koosta koondarved“. Sellise arve peal ‘Tunnuste’ lehel ei ole näidatud, millisest Tellimusest see koostati ja funktsioon ei leia seda Tellimust arvega koguse muutmisel. Samuti ole tähelepanelik selle funktsiooni kasutamisel Tellimuste kohta, millel on kasutatud operatsioonide menüü funktsiooni “Märgi arve koostatuks”. Selliste Tellimuste kohta arveid ei ole ja seega funktsioon neid ka ei leia.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus