Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?

Kui soovid, et kliendi nimi võetakse automaatselt Standard Booksi programmist kontaki kaardi pealt, mitte Telemast saabunud tellimuse failist, siis Üldises moodulis „EDI API seadistused“ (vaheleht Telema EDI) märgi linnuke Ära kasuta XML faili nimesid“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi