Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. veebruar 2023

Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?

Kui soovid, et kliendi nimi võetakse automaatselt Standard Booksi programmist kontaki kaardi pealt, mitte Telemast saabunud tellimuse failist, siis Üldises moodulis „EDI API seadistused“ (vaheleht Telema EDI) märgi linnuke Ära kasuta XML faili nimesid“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi