Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Miks Telema tellimusest arve koostamisel on puudu mõned artiklite read?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Miks Telema tellimusest arve koostamisel on puudu mõned artiklite read?

Arve read tekivad samas järjestuses nagu olid algsel Telemast saabunud Tellimusel.
Juhul, kui mingi artikkel oli olemas Tellimuse ridadel, kuid puudus Lähetusel, siis seda artiklit ei ole ka Tarnekinnitusel ega Arve ridadel.
Juhul, kui artikkel oli Lähetusel, kuid puudus Tarnekinnitusel, siis viiakse selle artikli rida Arve peale, kuid koguse lahter jääb tühjaks. Nii on lihtsam kontrollida ja artikli kadumise põhjus välja selgitada.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi