Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Konsolideerimine> Seadistused> Mis järjekorras tuleb alustada Konsolideerimise mooduli kasutamist?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. oktoober 2022

Mis järjekorras tuleb alustada Konsolideerimise mooduli kasutamist?

1. Seadista ära iga ettevõte eraldi. Iga ettevõtte seadistused tee vastavalt selle ettevõtte vajadustele või riigi seadusandlusele (sh. kontod, KM koodid, arvestusaastad, aruande kirjeldused, valuutad jm.)

2. Ettevõtete seosed. Emaettevõttes tuleb Konsolideerimise moodulis täita seadistus “Tütarettevõtted”. Sama tuleb teha ka igas tütarettevõttes, kui sellel on omakorda alam-tütarettevõtted.

3. Valuutad. Kõikides ettevõtetes tuleb täita seadistus “Konsolideerimise seadistused”, kus määratakse aruandluse peamine valuuta. Igas ettevõttes peab olema üks ühine baasvaluuta (baasvaluuta 1  või baasvaluuta 2).

4. Osaluse %. Määra igas tütarettevõttes, mitu protsenti kuulub emaettevõttele. Kasuta registrit “Osaluse %”.

5. Kontode sidumine. Iga tütarettevõtte kontoplaanis näita ära sellele vastav konto emaettevõttes. Seda saad teha konto kaardi peal.

6. Elimineerimise seadistamine. Grupisiseste arvelduste väljaarvamiseks tuleb kasutada sama kontot või kasutada hooldusfunktsiooni “Automaatne konto eemaldamine”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

EDI ja Standard Books: milleks kasutada ja kuidas? 

13. august 2025

Tüüpiline tellimuse töövoog võib välja… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. august 2025

Augusti nipinurk Standard… Loe edasi

Kas sa tead, mis liideseid pakub Standard Books ja kuidas need su elu lihtsamaks teevad?

05. august 2025

Andmete käsitsi liigutamine on ajakulukas. Loe edasi