Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Konsolideerimine> Seadistused> Mis järjekorras tuleb alustada Konsolideerimise mooduli kasutamist?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Mis järjekorras tuleb alustada Konsolideerimise mooduli kasutamist?

1. Seadista ära iga ettevõte eraldi. Iga ettevõtte seadistused tee vastavalt selle ettevõtte vajadustele või riigi seadusandlusele (sh. kontod, KM koodid, arvestusaastad, aruande kirjeldused, valuutad jm.)

2. Ettevõtete seosed. Emaettevõttes tuleb Konsolideerimise moodulis täita seadistus “Tütarettevõtted”. Sama tuleb teha ka igas tütarettevõttes, kui sellel on omakorda alam-tütarettevõtted.

3. Valuutad. Kõikides ettevõtetes tuleb täita seadistus “Konsolideerimise seadistused”, kus määratakse aruandluse peamine valuuta. Igas ettevõttes peab olema üks ühine baasvaluuta (baasvaluuta 1  või baasvaluuta 2).

4. Osaluse %. Määra igas tütarettevõttes, mitu protsenti kuulub emaettevõttele. Kasuta registrit “Osaluse %”.

5. Kontode sidumine. Iga tütarettevõtte kontoplaanis näita ära sellele vastav konto emaettevõttes. Seda saad teha konto kaardi peal.

6. Elimineerimise seadistamine. Grupisiseste arvelduste väljaarvamiseks tuleb kasutada sama kontot või kasutada hooldusfunktsiooni “Automaatne konto eemaldamine”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi