Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Konsolideerimine> Seadistused> Mis järjekorras tuleb alustada Konsolideerimise mooduli kasutamist?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. oktoober 2022

Mis järjekorras tuleb alustada Konsolideerimise mooduli kasutamist?

1. Seadista ära iga ettevõte eraldi. Iga ettevõtte seadistused tee vastavalt selle ettevõtte vajadustele või riigi seadusandlusele (sh. kontod, KM koodid, arvestusaastad, aruande kirjeldused, valuutad jm.)

2. Ettevõtete seosed. Emaettevõttes tuleb Konsolideerimise moodulis täita seadistus “Tütarettevõtted”. Sama tuleb teha ka igas tütarettevõttes, kui sellel on omakorda alam-tütarettevõtted.

3. Valuutad. Kõikides ettevõtetes tuleb täita seadistus “Konsolideerimise seadistused”, kus määratakse aruandluse peamine valuuta. Igas ettevõttes peab olema üks ühine baasvaluuta (baasvaluuta 1  või baasvaluuta 2).

4. Osaluse %. Määra igas tütarettevõttes, mitu protsenti kuulub emaettevõttele. Kasuta registrit “Osaluse %”.

5. Kontode sidumine. Iga tütarettevõtte kontoplaanis näita ära sellele vastav konto emaettevõttes. Seda saad teha konto kaardi peal.

6. Elimineerimise seadistamine. Grupisiseste arvelduste väljaarvamiseks tuleb kasutada sama kontot või kasutada hooldusfunktsiooni “Automaatne konto eemaldamine”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi