Leia kiirelt!

Mis on “Sirvimise” aken ja kuidas seda õigesti kasutada?Uuendatud 04. mai 2021

Iga registri avamisel näete sirvimise akent, mis koondab endasse selles registris asuvad kaardid. Näiteks, kui teed tööd parasjagu Müügiarvete moodulis ning vajutad Põhiaknas ikoonil “Arved” registril, siis avaneb Sirvi aken, kus näed kõiki olemasolevaid müügiarveid.

SIRVIMISE AKNA FUNKTSIOONID:
Sorteerimine: Andmeid saab registrites mugavalt sorteerida veergude järgi kasvavas või kahanevas järjekorras. Kliki selle veeru nimel, mille järgi soovid sorteerida. Vastupidises järjekorras sorteerimiseks tuleb uuesti veeru nimel klikkida. Veeru pealkirja värviline taust näitab, millise veeru järgi on register hetkel sorteeritud.
Otsimine: “Otsi” väli töötab vastavalt märgitud veerule, seega tuleks kõigepealt sorteerida register selle veeru järgi, millest otsida soovid. Otsimiseks tuleb ‘Otsi‘ väljale trükkida klaviatuuril mõni täht, sõna, number või kuupäev ning vajutada Enter klahvi (enne trükkimist ei ole tarvis ‘Otsi’ välja aktiivseks teha). Loe otsingu lahtri lisavõimaluste kohta SIIT.
Alternatiivina on võimalik kasutada otsimist üle kõikide andmeväljade (Loe edasi allpool).
Kaardi avamine: Kaardi avamiseks tee topeltklikk soovitud kaardi real või vali sobiv rida ning vajuta Enterit. Kaart avaneb uues kaardiaknas.
Kaardi kopeerimine: Kui oled leidnud kaardi, mida kopeerida soovid, tee see aktiivseks ning vali Koosta menüüst [Koopia] või kasuta klahvikombimatsiooni Ctrl+Y. Avaneb uus koopia kaart.
Uue kaardi loomine: Uue kaardi loomiseks vali Koosta menüüst [Uus] või kasuta klahvikombinatsiooni Ctrl+N. Avaneb kaardiaken uue tühja kaardiga.

Vaata ka sirvi akna kasutamise VIDEOT

Universaalne otsing üle kõikide andmeväljade
Eelpool kirjeldatud otsing toimib vaikimisi kindla veeru kohta ehk kasutaja peab märkima veeru enne otsingut. Alternatiivina on võimalik seadistada sirvimise aknale universaalne otsing, mis otsib vastet kõikidest registri infoväljadest. Iga registri Sirvi akna puhul on võimalik kasutajatel valida, kas kasutada vaikimisi või universaalset otsingut.
Universaalse otsingu aktiveerimiseks:
– ava Tehnika moodulis seadistus “Registrite filtreerimine“,
– vali (Ctrl+Enter) soovitud registrid (näiteks: Arved)
Viis = “Filter”.
– Salvesta seadistus.
– Kui seadistused tehtud, tee funktsiooni aktiveerimiseks oma arvutis programmi taaskäivitus.

Vaata näidist ka pdf juhisest SIIT

Kui soovid samasugust universaalset registrite filtreerimist kasutada mitmes ettevõttes, siis toimi järgnevalt. Seadistused tee kindlasti täpselt samas järjekorras:

1) Sisene oma andmebaasi esimesse(1.) ettevõttesse;
2) Ava moodul Tehnika > Seadistused > Jagatud seadistused;
3) Vali esimesele reale(Ctrl+Enter) “Registrite filtreerimine”;
4) Ava moodul Tehnika > Seadistused > Registrite filtreerimine;
Kui see seadistus oli juba varem kasutusel 1 ettevõtte jaoks, siis jagamiseks tuleb see uuesti täita.
NB! Veendu, et oled punktid 2 ja 3 kindlasti täitnud enne ära.
5) Vali (Ctrl+Enter) soovitud registrid, kus soovid universaalset otsingut kasutada (näiteks: Arved)
ning Viis = “Filter”.
Salvesta.
6) Kui seadistused tehtud, tee funktsiooni aktiveerimiseks oma arvutis programmi taaskäivitus.
Nüüd töötab kõikides ettevõtetes määratud registrites universaalne otsing üle kõikide andmeväljade.

 

(sirvi, sirvimine)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus