Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Scoro> Scorost imporditud arve salvestamisel ilmub teade “Kontot ei ole”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Scorost imporditud arve salvestamisel ilmub teade “Kontot ei ole”

Kui sa impordid Scorost müügiarveid või ostuarveid, siis tekivad arved Standard Booksi. Arvetel on näha ka kontod, mis Scoros olid arvetele määratud. Kui kontot Booksis ei eksisteeri, siis see ilmub ikkagi arvele, kuid arve kinnitamisel ilmub hoiatuse teade.

Puuduva konto saad lisada moodulis Üldine > Registrid > Kontod.

Kui ostuarvel konto üldse puudub, siis toimi nagu kirjeldatud SIIN

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi