Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Scoro> Miks Scorost imporditud ostuarvetel puudub konto?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2021

Miks Scorost imporditud ostuarvetel puudub konto?

Kui sa impordid Scorost ostuarveid, siis tekivad arved Standard Booksi. Kui avastad, et imporditud ostuarvel puudub konto number, siis kontrolli üle seadistus Scoro keskkonnas:
Seaded > Müük ja finants > Tooted ja teenused. Lisa artiklitele kontod. Kui artiklitele on kontod lisatud, siis tulevad need ka Standard Booksis ostuarvetele kaasa.

Samad kontode numbrid peavad eksisteerima ka Standard Booksis moodulis Finants, registris Kontod.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi