Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Scoro> Booksist saadetud ostuarve ei jõua Scoro keskkonda

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. mai 2022

Booksist saadetud ostuarve ei jõua Scoro keskkonda

Kui Standard Booksist andmete saatmine Scorosse ebaõnnestub, siis registreeritakse võimalikud tõrke põhjused moodulis Müügiarved > Seadistused > Scoro API ekspordi järjekord. Saadetava dokumendi või kaardi külge lisatakse teade “No Account manager assigned to this contact in Scoro” või “Kontaktil puudub Haldur Scoro keskkonnas”.

Kontrolli järgnevad seadistused Standard Booksis:
1. Tarnija Kontakti kaardil vahelehel “Hinnad” on täidetud väli Müügimees (kasuta Ctrl+Enter).
2. Ostuarvel vahelehel “Kommentaar” on täidetud väli Müügimees.
3. Moodul Üldine > Seadistused > Scoro väljade vastavused.
Koosta Isikute registri kohta vastavus Booksi ja Scoro müügimehe koodidega.

Kontrolli seadistused Scoros:
1. Tarnija kaardil on täidetud kontakti Account Manager.
2. Tarnija/kontakti kaardil on täidetud Haldur.
Selleks ava Scoros kontakti kaart ja vajuta “Muuda” all paremas nurgas. Lisaks Seotud isikutele peab olema täidetud väli “Haldur” .
3. Kui Scoros on mitu kontakti sama reg.numbriga, siis võib juhtuda, et Scorosse ostuarve saatmisel leiab Standard Books vale kontakti, millel puudub Haldur.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. aprill 2025

Aprilli nipinurk  Kuidas… Loe edasi