Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Scoro> Booksist saadetud ostuarve ei jõua Scoro keskkonda

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. mai 2022

Booksist saadetud ostuarve ei jõua Scoro keskkonda

Kui Standard Booksist andmete saatmine Scorosse ebaõnnestub, siis registreeritakse võimalikud tõrke põhjused moodulis Müügiarved > Seadistused > Scoro API ekspordi järjekord. Saadetava dokumendi või kaardi külge lisatakse teade “No Account manager assigned to this contact in Scoro” või “Kontaktil puudub Haldur Scoro keskkonnas”.

Kontrolli järgnevad seadistused Standard Booksis:
1. Tarnija Kontakti kaardil vahelehel “Hinnad” on täidetud väli Müügimees (kasuta Ctrl+Enter).
2. Ostuarvel vahelehel “Kommentaar” on täidetud väli Müügimees.
3. Moodul Üldine > Seadistused > Scoro väljade vastavused.
Koosta Isikute registri kohta vastavus Booksi ja Scoro müügimehe koodidega.

Kontrolli seadistused Scoros:
1. Tarnija kaardil on täidetud kontakti Account Manager.
2. Tarnija/kontakti kaardil on täidetud Haldur.
Selleks ava Scoros kontakti kaart ja vajuta “Muuda” all paremas nurgas. Lisaks Seotud isikutele peab olema täidetud väli “Haldur” .
3. Kui Scoros on mitu kontakti sama reg.numbriga, siis võib juhtuda, et Scorosse ostuarve saatmisel leiab Standard Books vale kontakti, millel puudub Haldur.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

E-arvete hirmud ja võidud

23. juuli 2024

Riigi soov oleks juba järgmise… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

19. juuli 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik!

19. juuli 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi